Nowy dział „Network Magazynu”

przez Piotr Hoffmann
740 odsłony

W internecie powstaje coraz więcej blogów prowadzonych przez menadżerów działających w DS/MLM. Większość z nich to jeszcze twory dziwne, które prócz celu zbudowania listy adresowej nic pożytecznego czytelnikom nie przekazują. Jednak kilka perełek znaleźć można…


Dlatego postanowiliśmy zbudować na naszym portalu całkiem nowy dział o nazwie „Blogosfera w MLM”, który funkcjonuje od wczoraj. Publikujemy w nim linki do interesujących blogów poruszających w inteligentny sposób zagadnienia związane z sektorem sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Po co? Ponieważ podstawowymi celami „Network Magazynu” jest informowanie, promowanie a przede wszystkim edukowanie menadżerów z branży MLM. Teraz każdy, kto interesuje się zagadnieniem nowych mediów, a przede wszystkim blogowaniem, będzie miał jak na tacy podane konkretne miejsca w sieci, z których przykład brać należy. A nasza redakcja w weryfikacji takich przedsięwzięć ma ten plus, że może poradzić się najlepszych z najlepszych, bo otacza się profesjonalistami w swoim fachu, również w zakresie nowych mediów. Jak wiadomo, mamy w tym spore osiągnięcia, wszak nasz redaktor Piotr Wajszczak został niedawno zwycięzcą w konkursie Blog Roku 2010 w kategorii „Profesjonalne”.

– Inteligentnie wykorzystany internet, w tym prowadzenie dobrego bloga, może być fantastycznym narzędziem sprawnie wspomagającym działalność networkerów w marketingu sieciowym – mówi Maciej Maciejewski, redaktor naczelny „Network Magazynu”. Pod warunkiem, że blog będzie schludny, elegancki, przejrzysty, a przede wszystkim będzie zawierał unikatowe, edukacyjno-promocyjne treści o MLM, czyli artykuły, zdjęcia, filmy itd. No i przede wszystkim, jeśli nie będzie służył ich twórcom tylko i wyłącznie do niekulturalnego, nachalnego wyciągania danych osobowych i przewerbowywania w stylu „marketingu męczącego” lub „trybem pasożytniczym”. Porządny blog w MLM powinien nieść ze sobą przekaz dobrej, rzetelnej informacji, ale również emocji. Nie zapominajmy, że sprzedaż opiera się na emocjach, a blog jest dzisiaj nowoczesnym odpowiednikiem pamiętnika.

– Bardzo ważna jest umiejętność sprzedaży i tworzenia wizerunku w internecie. Ale najważniejsza jest również treść („content is the king”). Możliwości i narzędzia, jakie dają nam dzisiaj nowe media, są niesamowite. Blogi, czyli prywatne strony, które poprzez dzielenie się z innymi użytkownikami swoją wiedzą i pasją, pozwalają promować człowieka i jego biznes. Pod bloga możemy podłączyć wiele innych, świetnych narzędzi, co w sumie daje bardzo dobre efekty. Trzeba jednak pamiętać, że prowadzenie bloga jest już trudniejsze niż jego założenie. Wymaga sporego zaangażowania, cierpliwości i systematyczności – powiedział Maciej Budzich, bloger, redaktor naczelny „Mediafun Magazynu”, Człowiek Roku 2009 w plebiscycie Internet Standard, laureat wyróżnienia specjalnego za popularyzację blogów w konkursie Blog Roku 2009 organizowanym przez portal Onet.pl.

Tak więc, nasz nowy dział „Blogosfera w MLM” już działa. Jeżeli uważasz, że Twój blog jest dobry, a ukazujące się w nim publikacje to treści pożyteczne i unikalne, napisz do naszej redakcji. Nasi specjaliści rzucą okiem na skórkę, zapoznają się z artykułami… Być może Twój blog zagości na łamach „Network Magazynu”?

Mogą Cię również zainteresować