Znajdziesz w niej najciekawsze anegdoty oraz felietony słynnego na całym świecie teoretyka biznesu, a także autora licznych bestsellerów. Każdą historię przenika mądrość człowieka, który posiada niezwykły dar obserwacji otaczającego świata i potrafi dostrzec w nim to, czego większość z nas nie zauważa. Jego wnikliwe uwagi i spostrzeżenia zachwycają swoją prostotą i błyskotliwością. Sprawiają, że zaczynamy zastanawiać się nad tym, kim jesteśmy, co robimy, co kupujemy i dlaczego tak się dzieje.
Druga pozycja to "Sztuka wojny. Sztuka marketingu" – Gary Gagliardi i Sun Tzu. To jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki generała Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w marketingu również może przynieść zaskakujące rezultaty. Ponadczasowe strategie można zastosować podczas analizowania pozycji firmy, budowania marki, tworzenia kampanii marketingowych i wprowadzania ich w życie. Czytając tę książkę, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się podczas podbijania rynku. Opisane w książce techniki może wykorzystać każdy specjalista od marketingu. Nie znajdziesz tu oklepanych porad dotyczących drukowania folderów i publikowania reklam w prasie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji i stosowaniu podstępów.
Aby wygrać książki wystarczy odpowiedzieć na jedno proste pytanie – w tym celu przejdź na stronę: http://www.networkmagazyn.com/article/nm/konkurs.html.
Podpowiedzi szukaj na stronie www.onepress.pl. Jedna osoba może wysłać tylko jedno zgłoszenie. Powodzenia!
Rozstrzygnięcie konkursu 15 lutego br. Fundatorem nagrody jest wydawnictwo HELION SA.