Widzą potencjał systemu DS/MLM i teraz organizują transformację lub inicjują całkiem nowe przedsięwzięcia od podstaw. Najnowszym, jakże świetnym przykładem fascynacji biznesem network marketing przez poważanego w środowisku i znanego, odnoszącego sukces biznesmena, jest przedsięwzięcie BEE HAPPY.
To pomysł Jerzego Szymańskiego – polskiego biznesmena i przedsiębiorcy, który prowadzi działalność gospodarczą na terenie województwa lubelskiego, zapewniając zatrudnienie ok. 400 osobom. Jest bardzo oddanym swojej pracy innowatorem stale poszukującym nowych rozwiązań. Ze względu na duże doświadczenie w branży technologicznej postanowił pójść o krok dalej i zostać współwłaścicielem patentu ApiSilver, który znajduje się w ofercie BEE HAPPY.
Produkty z serii APISILVER są efektem wieloletnich badań polskich naukowców. Opierają się na naturalnych substancjach wspomagających procesy regeneracyjne naskórka, dzięki czemu przywracają skórze zdrowy wygląd i właściwe funkcje. Zastosowanie tej receptury powoduje, iż produkty działają niezwykle skutecznie. Linia produktów propolis & srebro przeznaczona jest dla osób zmagających się z problemami skórnymi oraz tych, które chcą zachować jej naturalne piękno.
Dwa główne składniki aktywne receptury ApiSilver to propolis i srebro. Obydwa używane są od setek lat w medycynie naturalnej. Propolis – inaczej kit pszczeli – służy pszczołom do uszczelniania ula w związku z czym charakteryzuje się właściwościami antyseptycznymi. Srebro to pierwiastek znany już ojcu medycyny – Hipokratesowi. Początkowo był używany do leczenia ran. Dzięki poszukiwaniom przez medycynę nowych substancji przeciwdziałających efektowi lekooporności srebro jest używane jako zamiennik dla antybiotyków. Firma BEE HAPPY wykorzystała w ApiSilver recepturę ApiSilver z zastosowaniem produktów naturalnych, dzięki czemu jest ona bezpieczną alternatywą dla przemysłu chemicznego.
Twórcą preparatu jest dr Jerzy Peszke, który posiada tytuł doktora WAT w zakresie nauk chemicznych. Poszukując unikalnych receptur zainteresował się leczniczymi właściwościami propolisu i srebra. Badając właściwości tych substancji zdał sobie sprawę z potęgi medycyny naturalnej. W BEE HAPPY łączy naukę z naturą.
Pierwsze edukacyjno-informacyjne spotkanie inaugurujące start firmy w sektorze DS/MLM, które odbyło się 14 października br. w warszawskim hotelu Marriott, rozpoczął sam pomysłodawca tego biznesu Jerzy Szymański. Najpierw przedstawił ekipę zarządzającą spółką – trzech pasjonatów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie – Roberta Szymora, Mariusza Łysika i Lecha Dobrzańskiego. Potem opowiedział o zdrowotnych właściwościach produktu rozmawiając nawet z osobami, którym ten preparat już pomógł. Następnie wszystko doprecyzował fachowym wykładem dr Jerzy Peszke.
Po nim Maciej Maciejewski, redaktor naczelny „Network Magazynu” wyjaśnił, dlaczego firma BEE HAPPY zrobiła bardzo dobry krok wybierając taki system dystrybucji swoich towarów. Jego zdaniem dziś sprzedaż bezpośrednia i network marketing jest najlepszym, alternatywnym sposobem do zarabiania pieniędzy. Zastępca naczelnego – Piotr Wajszczak również miał swoje „pięć minut” – wytłumaczył bowiem zasady działania planu marketingowego w tym przedsięwzięciu. W tym punkcie Maciejewski i Wajszczak okazali się prelegentami nader kompetentnymi, gdyż to oni w ramach swojego projektu AKADEMIA MLM pomogli firmie BEE HAPPY skonstruować wszystkie jej elementy „techniczno-papierologiczne”.
W ten sposób mamy na polskim rynku nową firmę MLM. Jak będzie wyglądał jej rozwój? To okaże się w ciągu kilku najbliższych lat. Pewne jest jedno – teraz wszystko w rękach właścicieli i zarządu spółki. My jedynie możemy obserwować, informować i analizować. Co z pewnością – ku chwale branży – będziemy czynić.