Nu Skin sprzedaje swoją platformę marketingu afiliacyjnego

by Maciej Maciejewski
770 views

Firma Nu Skin ogłosiła, że ​​jej zależna spółka Rhyz Inc. sfinalizowała strategiczną transakcję z Later, podmiotem portfelowym Summit Partners. W ramach transakcji Rhyz sprzedał platformę technologii marketingu afiliacyjnego Mavely firmie Later za około 250 milionów dolarów w formie gotówki i mniejszościowego udziału kapitałowego w połączonym biznesie Later/Mavely.

Około 33 milionów dolarów z tego wynagrodzenia zostanie wypłacone innym udziałowcom w biznesie Mavely. W związku z transakcją oczekuje się, że Mavely będzie nadal dostarczać określone możliwości technologiczne i społecznościowe w celu wsparcia biznesu marketingu afiliacyjnego dla Nu Skin.

— Wspólnie wierzymy, że Later i Mavely zapewnią naszej firmie większe możliwości, gdy będziemy realizować naszą szerszą wizję ekosystemu urody, dobrego samopoczucia i stylu życia. W tym czasie ta transakcja wygeneruje nam dodatkowy kapitał i zasoby, abyśmy mogli zwiększyć innowacyjność w naszej podstawowej działalności Nu Skin i inwestycje w nasze firmy Rhyz. To podkreśla znaczenie Rhyz w inkubowaniu i skalowaniu znaczących biznesów o synergistycznej wartości w całym przedsiębiorstwie — powiedział Ryan Napierski, prezes i dyrektor generalny w Nu Skin.

REKLAMA PŁATNA: Network Magazyn przyznał kilka dni temu pierwsze w tym roku nagrody branżowe w trzech kategoriach: MUSTANG BIZNESU MLM, KRET BIZNESU MLM i SKUNKS BIZNESU MLM. Publikacja na ten temat już wkrótce. Obserwuj nasz portal oraz nasze social media.

Ta transakcja wygenerowała około pięciokrotny zwrot z łącznych inwestycji firmy w Mavely od czasu jej przejęcia w 2021 roku. Oczekuje się, że wpływy z transakcji zostaną wykorzystane do spłaty zadłużenia i sfinansowania dodatkowych innowacji. Nu Skin planuje również wykorzystać swój wzmocniony bilans do odkupu akcji w ramach istniejącego programu, zapewniając konkretną wartość swoim akcjonariuszom.

Mogą Cię również zainteresować