Nu Skin znów w Polsce

przez Maciej Maciejewski

Znana korporacja marketingu sieciowego Nu Skin znów pojawiła się w Polsce. Nadzieję na jej reaktywację ma Natalia Przybylska-Hansson – Polka, która od kilku miesięcy buduje nowe struktury Nu Skin w naszym kraju.

Z przesympatyczną i zakochaną w MLM Natalią Przybylską-Hansson spotkaliśmy się i przeprowadziliśmy obszerny wywiad 16 września br. w Poznaniu. Natalii towarzyszyli Lars Krol (team elite executive) oraz Erika Dinok (sales manager).

Od lewej stoją: Natalia Przybylska-Hansson, Lars Krol i Erika Dinok.
Od lewej stoją: Natalia Przybylska-Hansson, Lars Krol i Erika Dinok.

Natalia Przybylska-Hansson w Nu Skin znajduje się na pozycji emerald executive, jest również ambasadorem inicjatywy NTC („Nakarm Dzieci”) oraz administratorem GPN w Polsce. GPN to Globalna Sieć Partnerów, czyli portal szkoleniowy stworzony przez John’a i Giselle Sexsmith, (team elite executives). Według Natalii Przybylskiej-Hansson: – Jego celem jest udzielanie wsparcia przez ludzi, którzy odnieśli w Nu Skin sukces wszystkim tym, którzy dzielą podobne wartości i pragną zbudować biznes w oparciu o niezwykłe, unikalne narzędzie, jakim jest innowacja i nauka Nu Skin. Jego misją jest wsparcie i umacnianie partnerów firmy na całym świecie.

Przypomnijmy, że firma Nu Skin specjalizuje się w produkcji i sprzedaży tzw. produktów przeciw-starzeniowych. Od powstania, czyli od 1984 roku, w sumie firma zainwestowała ponad miliard dolarów w innowacje. Od roku 1997 jest notowana na giełdzie nowojorskiej (NUS). Obrót firmy w 2009 roku to 1,33 miliarda dolarów. Obecnie w Nu Skin zarejestrowanych jest 800 000 partnerów w 50 krajach świata, a swoim dystrybutorom firma wypłaca rocznie 43% obrotu w postaci prowizji. Według danych firmy, przez 12 miesięcy kryzysu gospodarczego od sierpnia 2008 roku, jej sprzedaż wzrosła w USA o 18% , w Europie o 42%, a cena w tym roku akcji wzrosła o 142%. Firma zatrudnia 130 naukowców, współpracuje ze Stanford School of Medicine i Life Gen Technologies – światowymi liderami w badaniach nad procesami starzenia.

W styczniu 2010 roku Nu Skin wypuściła na rynek najbardziej rewolucyjny jej zdaniem produkt do tej pory – pełną formułę Ageloc, na bazie opatentowanej metody i produktu, który spowalnia starzenie się komórek reaktywując skupiska genów aktywnych w młodości. W roku 2010 w USA Ageloc future serum zostało uznane za nr 1 wśród produktów przeciw-starzeniowych. W rankingu wzięło udział ponad 500 produktów z tej kategorii.

Z Natalią Przybylską-Hansson, Larsem Krolem i Eriką Dinok przede wszystkim rozmawialiśmy o tym, dlaczego kilka lat temu zlikwidowano oddział firmy w Polsce, o ulubionym temacie Natalii, czyli inicjatywie NTC („Nakarm Dzieci”) i o tym, co teraz można wspólnie z firmą zrobić.

Obszerny wywiad opublikujemy już w październikowym numerze drukowanego wydania „Network Magazynu”.

Mogą Cię również zainteresować