źródło: Flickr.com
„MLM jako forma biznesu oparta na sprzedaży bezpośredniej. Polska na tle wybranych krajów Europy i świata” to praca magisterska Ewy Szczepaniak, napisana i obroniona w katedrze statystyki pod kierunkiem naukowym prof. UEK dr hab. Anny Maliny na wydziale zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, kierunek informatyka i ekonometria, specjalność prognozowanie i modelowanie procesów gospodarczych. Polecamy zapoznać się z tą ciekawą i pouczającą pracą w całości.
W ten sposób w dziale BAZA WIEDZY (Prace Naukowe i Dyplomowe) znajdują się już do przeczytania i analizy następujące publikacje:
- Dr Alina Warzecha – „Niechciane dziecko współczesnej ekonomii. Przedsiębiorstwa w ramach MLM”.
- Dr Alina Warzecha – „Przedsiębiorstwo MLM. Cząstka globalnej sieci”.
- Robert Pieciułko – „Marketing sieciowy jako kanał dystrybucji na przykładzie firmy FM GROUP”.
- Mieszko Mąkowski – „Znaczenie narzędzi internetowych stosowanych do rekrutacji w marketingu sieciowym na przykładzie firmy FM GROUP”.
- Dr Alina Warzecha/mgr Piotr Vogelgesang – „Nowa forma przedsiębiorczości w gospodarce rynkowej – przedsiębiorstwo marketingu wielopoziomowego”.
- Dr Alina Warzecha – „Samozatrudnienie kobiet w network marketingu”.
- Joanna Górska – „Motywowanie i jego rola w multi level marketingu”.
- Bartosz Wojnarowski – „Czynniki warunkujące dynamiczny rozwój korporacji transnarodowych sektora DS/MLM”.
- Dominika Szkudlarek – „Wykorzystanie i znaczenie struktury sieciowej jako nowoczesnego systemu dystrybucji na rynkach międzynarodowych na przykładzie FM Group World”.
- Judyta Przybyła – „Formy przychodów uzyskiwane przez przedsiębiorstwa MLM na przykładzie FM GROUP”.
- Magdalena Malinowska – „Wynagradzanie za efekty pracy na przykładzie przedsiębiorstwa FM GROUP Polska”.
- Ewa Szczepaniak – „MLM jako forma biznesu oparta na sprzedaży bezpośredniej. Polska na tle wybranych krajów Europy i świata”.
Życzymy przyjemnej lektury!
BAZA WIEDZY – PRACE NAUKOWE I DYPLOMOWE