O MLM nowe prace naukowe i dyplomowe IV

przez Marek Wyrzychowski
789 odsłony

Do jednego z najbardziej poczytnych działów naszego portalu – BAZA WIEDZY, dodaliśmy dzisiaj nową pracę magisterską o biznesie sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Jej dokładna lektura i analiza przyda się w pracy każdemu networkerowi.

źródło: Flickr.comźródło: Flickr.com

„MLM jako forma biznesu oparta na sprzedaży bezpośredniej. Polska na tle wybranych krajów Europy i świata” to praca magisterska Ewy Szczepaniak, napisana i obroniona w katedrze statystyki pod kierunkiem naukowym prof. UEK dr hab. Anny Maliny na wydziale zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, kierunek informatyka i ekonometria, specjalność prognozowanie i modelowanie procesów gospodarczych. Polecamy zapoznać się z tą ciekawą i pouczającą pracą w całości.

ReklamaReklama

W ten sposób w dziale BAZA WIEDZY (Prace Naukowe i Dyplomowe) znajdują się już do przeczytania i analizy następujące publikacje:

  1. Dr Alina Warzecha – „Niechciane dziecko współczesnej ekonomii. Przedsiębiorstwa w ramach MLM”.
  2. Dr Alina Warzecha – „Przedsiębiorstwo MLM. Cząstka globalnej sieci”.
  3. Robert Pieciułko – „Marketing sieciowy jako kanał dystrybucji na przykładzie firmy FM GROUP”.
  4. Mieszko Mąkowski – „Znaczenie narzędzi internetowych stosowanych do rekrutacji w marketingu sieciowym na przykładzie firmy FM GROUP”.
  5. Dr Alina Warzecha/mgr Piotr Vogelgesang – „Nowa forma przedsiębiorczości w gospodarce rynkowej – przedsiębiorstwo marketingu wielopoziomowego”.
  6. Dr Alina Warzecha – „Samozatrudnienie kobiet w network marketingu”.
  7. Joanna Górska – „Motywowanie i jego rola w multi level marketingu”.
  8. Bartosz Wojnarowski – „Czynniki warunkujące dynamiczny rozwój korporacji transnarodowych sektora DS/MLM”.
  9. Dominika Szkudlarek – „Wykorzystanie i znaczenie struktury sieciowej jako nowoczesnego systemu dystrybucji na rynkach międzynarodowych na przykładzie FM Group World”.
  10. Judyta Przybyła – „Formy przychodów uzyskiwane przez przedsiębiorstwa MLM na przykładzie FM GROUP”.
  11. Magdalena Malinowska – „Wynagradzanie za efekty pracy na przykładzie przedsiębiorstwa FM GROUP Polska”.
  12. Ewa Szczepaniak – „MLM jako forma biznesu oparta na sprzedaży bezpośredniej. Polska na tle wybranych krajów Europy i świata”.

Życzymy przyjemnej lektury! 

BAZA WIEDZY – PRACE NAUKOWE I DYPLOMOWE

Mogą Cię również zainteresować