O sprzedaży bezpośredniej w Super Expressie

przez Marek Wyrzychowsk
734 odsłony

Ciekawą relację z czerwcowej edycji „Śniadania z Super Biznesem”, w trakcie którego dyskutowano na temat sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego, opublikował „Super Express”.

Prof. Andrzej BlikleProf. Andrzej Blikle

Tym razem goście „Śniadania z Super Biznesem” (to forma spotkań/paneli dyskusyjnych, multimedialnych, adresowanych do przedsiębiorców), przedstawiciele instytucji biznesowych, firm sektora sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego, eksperci prawa i znawcy etyki biznesu, rozmawiali o etyce i przedsiębiorczości w sprzedaży bezpośredniej.

„Jak pokazuje historia, nieuczciwe firmy są dosyć szybko eliminowane z rynku. Decydując się na remont mieszkania, dachu, wynajmujecie państwo ekipę z polecenia. Kogoś, kto robił to u waszych znajomych i jest przez nich polecony. Sektor sprzedaży bezpośredniej funkcjonuje podobnie. Jeżeli konsultantka okaże się nieuczciwa, to nie będzie w stanie rozwijać sieci. Do niej klientki nie wrócą. Można dokonać jednego, drugiego, trzeciego przekrętu, ale przy czwartym zostaje się wyeliminowanym z rynku” – trafnie zauważył Jeremi Mordasewicz, ekspert z Konfederacji Lewiatan.

ReklamaReklama

W spotkaniu ponadto głos m.in. zabrali: prof. Andrzej Blikle, Kamil Pluskwa-Dąbrowski – prezes Federacji Konsumentów, Irena Pichola – lider zespołu ds. zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu z PricewaterhouseCoopers, Maciej Ptaszyński – dyrektor generalny Polskiej Izby Handlu, ekspert Krajowej Izby Gospodarczej, Jacek Świeca – ekspert ds. prawa gospodarczego Business Center Club, Anna Pietrzak z Amway, Dorota Pastuszak z Mary Kay, mec. Michał Chodkowski – przedstawiciel administratora Kodeksu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej Łaszczuk i Wspólnicy Sp. kom. Oto obszerna relacja „Super Expressu”:

"Śniadanie z Super Biznesem: Etyka i przedsiębiorczość w sprzedaży bezpośredniej".

Mogą Cię również zainteresować