źródło: dsa.org
Podczas oficjalnej uroczystości wręczenia nagród Joseph N. Mariano, prezes i dyrektor generalny Amerykańskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej powiedział: „Firmy reprezentujące branżę sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy, swoją pracą podnoszą ducha przedsiębiorczości. Jesteśmy zaszczyceni, mogąc być świadkami niezwykłych osiągnięć i niezachwianego poświęcenia naszych firm członkowskich. Wspólnie oklaskujemy naszych zwycięzców z 2023 roku i doceniamy ich za wszystko, co zrobili dla swoich niezależnych kontrahentów i ich firm w minionym roku”.
Zwycięzcami tegorocznej edycji DSA Awards 2023 są:
- Excellence in business w celu doskonalenia szkoleń, które umożliwią sprzedawcom i personelowi odniesienie sukcesu: Pampered Chef – Consultant Business Dashboard.
- Kampanie marketingowe i sprzedażowe dla inicjatywy, która wykazuje doskonałość, kreatywność i innowacyjność w skutecznym docieraniu do kluczowych odbiorców: Plexus – Plexus Reset.
- Nagroda partnerska: przyznawana jest podmiotom, które dostarczają produkt lub usługę o wymiernym wpływie na wzrost i rozwój firmy członkowskiej: Kelley Drye & Warren LLP i BakerHostetler.
- Innowacja produktowa, która tworzy nowy standard doskonałości: Tastefully Simple – 12 dni dipów na obiad.
- Innowacja technologiczna za doskonałość w nowoczesnym wykorzystaniu technologii: Nu Skin – aplikacja Vera.
- Wizja jutra dla projektu lub programu, który wywarł znaczący wpływ, wykraczający poza wynik końcowy: Hy Cite – Gives Back.