Rozdanie nagród odbyło się 7 marca 2011 r. w Poznaniu. Kolekcja Spa Senses została wprowadzona na rynek w październiku 2010 r. Serię trzech produktów do pielęgnacji ciała (żel pod prysznic, peeling solny i sól do kąpieli) uzupełnia piękna, rustykalna świeca. Produkty występują w pięciu wersjach zapachowych: kwiatu wiśni, brzoskwini, wanilii, werbeny i paczuli. Dzięki opakowaniom i grafice etykiet seria kojarzy się z relaksem, odpoczynkiem w domowym SPA i obcowaniem z naturą. Aluminiowe zakrętki butelek i pojemników nasuwają na myśl domowej roboty, naturalne mikstury, a każdy zapach został wyróżniony kolorem dopasowanym do barwy samego produktu. Równocześnie opakowania są eleganckie, podkreślają wysoką jakość kosmetyków.
Konkurs Art of Packaging odbył się już po raz piąty. Jego celem jest promowanie i nagradzanie pomysłów w segmencie projektowania i produkcji opakowań. Poszukiwane przez jury cechy to m.in. ciekawa forma, wartości użytkowe, interesujący design i estetyczne wykonanie. Jak twierdzą organizatorzy: „Nagrodzone opakowania mają zaspokajać gusta nawet najbardziej wybrednych konsumentów.”