Firma Oriflame wprowadziła do swojej oferty produkty wellness

przez Marek Wyrzychowski

Szwedzka firma kosmetyczna Oriflame prowadząca sprzedaż kosmetyków w systemie MLM rozszerzyła swoją ofertę o linię produktów z segmentu wellness – suplementy diety.

Nowa grupa produktów Oriflame składa się z odżywczych koktajli wspomagających odchudzanie oraz z zestawów suplementów
w kapsułkach – inne dla kobiet, inne dla mężczyzn. Produkty te powstały w oparciu o wieloletnie badania naukowe wybitnych specjalistów medycyny i żywienia ze Szwecji. Skomponowane są z naturalnych składników i mogą być używane przez szeroką grupę konsumentów, którzy chcą dbać o siebie nie tylko zewnętrznie, ale również od wewnątrz.

– Wszyscy wiemy, że zdrowie i uroda mają źródło we wnętrzu, jednak znalezienie czasu i energii potrzebnych, żeby gotować i jeść prawidłowo, biorąc pod uwagę aktywny i pełen stresów dzisiejszy styl życia, może być trudne. Dzięki innowacyjnej linii wellness, Oriflame chce dotrzeć do nowych grup konsumentów dbających o urodę i zdrowie, poszukujących holistycznego podejścia do dobrego samopoczucia i pięknego wyglądu – tłumaczy Magnus Holm Alsterlind, dyrektor generalny Oriflame Polska.

Robert af Jochnick, współzałożyciel i prezes Oriflame powiedział: – Przez ponad 40 lat nasza firma oferowała pełny asortyment wysokiej jakości produktów do pielęgnacji urody, inspirowanych przez naturę. Przez te lata moja rodzina i ja wspieraliśmy także aktywnie badania medyczne, żywieniowe i zdrowotne. Nauczyliśmy się, że prawidłowe odżywianie odgrywa ważną dla urody i zdrowia rolę. Postanowiliśmy połączyć wiedzę i doświadczenie Oriflame dotyczące dbania o urodę z badaniami na temat żywienia. Do współpracy zaprosiliśmy wybitnych szwedzkich ekspertów – profesorów: Stig Steen, Sven-Olof Isacsson, Jørgen Serup. Wspólnie z tymi czołowymi naukowcami i specjalistami od żywienia, po ośmiu latach wytężonych prac opracowaliśmy serię Wellness Oriflame, dzięki której możemy zaoferować konsumentom piękno płynące z wnętrza.

– Zrównoważone odżywianie odgrywa zasadniczą rolę w utrzymaniu zdrowo wyglądającej skóry, przeciwdziałaniu procesom starzenia i wspieraniu ogólnego dobrego samopoczucia – tłumaczy Alicja Kalińska, dyrektor Centrów Dietetycznych SetPoint, która w specjalnym programie pilotażowym prowadzonym dla Oriflame na terenie Polski oceniała skuteczność preparatów w walce z nadwagą. – Wszyscy wiemy jak trudno jest utrzymać zdrową wagę i piękne ciało przy tak aktywnym życiu, jakie wiedziemy dzisiaj. Naturalne koktajle zawierają trzy doskonałe źródła protein: groch, jajka i serwatkę. Dostarczają organizmowi niezbędnych wartości odżywczych,
a suplementy diety są pakowane w jednodniowe dawki, które można wziąć ze sobą do pracy, do torebki. W ten sposób Oriflame pomaga pacjentom w zachowaniu regularności, tak ważnej w terapii – dodała Alicja Kalińska.

Oriflame Poland Sp. z o.o. rozpoczęła działalność w kwietniu 1991 roku. Firma ma ponad 200 placówek (oddziały, filie oraz biura regionalne) na terenie całego kraju. Z firmą współpracuje ponad 90 tysięcy konsultantów.

(Marek Wyrzychowski, źródło: Point of View Sp. z o. o.)

Mogą Cię również zainteresować