Oriflame wprowadza na rynek spersonalizowane suplementy diety

by Maciej Maciejewski
483 views

Hiszpania stała się pierwszym rynkiem dla firmy Oriflame, który oferuje spersonalizowane rozwiązanie dla unikalnych potrzeb żywieniowych. Nowe produkty dystrybuowane są pod marką Wellosophy.

Ten nowy suplement diety ma na celu wykorzystanie popularności zestawu Wellness Pack sprzedawanego już przez Oriflame i stworzenie rozwiązania szytego na miarę, które będzie odpowiadać indywidualnym potrzebom każdego klienta.

– Nowa oferta spersonalizowanej żywności Oriflame wzmacnia nasz model rekomendacji od znajomego, dając naszym partnerom możliwość korzystania z algorytmu rekomendacji zaprojektowanego przez ekspertów. To cyfrowe narzędzie jest podobne do wiedzy poufnej na temat najlepszej kombinacji i rekomendacji suplementów dla każdej wyjątkowej osoby, niezależnie od jej płci, wieku lub stylu życia. Oriflame oferuje teraz ogromną liczbę rozwiązań dla różnych potrzeb zdrowotnych i dobrego samopoczucia – powiedział  Nicolas Palmquist, dyrektor ds . handlowych. 

Aby otrzymać spersonalizowaną rekomendację, konsumenci przechodzą przez internetową ocenę żywieniową w celu zebrania szczegółowych informacji na temat diety, stylu życia i celów zdrowotnych. Po zakończeniu oceny dane są analizowane przy użyciu zaawansowanych algorytmów. Ta analiza identyfikuje potencjalne niedobory żywieniowe i ocenia, w jaki sposób czynniki związane ze stylem życia i cele zdrowotne wpływają na ogólne potrzeby. Na podstawie wyników oceny udzielana jest spersonalizowana rekomendacja dotycząca codziennego pakietu suplementów.

Gotowe rozwiązanie jest przygotowywane natychmiast po zamówieniu i dostarczane klientom w ciągu kilku dni. Zdaniem firmy suplementacja jest uproszczona dzięki wygodnym, wstępnie zapakowanym dziennym dawkom, eliminując kłopot z zarządzaniem wieloma butelkami suplementów i zapamiętywaniem dawek.

Mogą Cię również zainteresować