Ten nowy suplement diety ma na celu wykorzystanie popularności zestawu Wellness Pack sprzedawanego już przez Oriflame i stworzenie rozwiązania szytego na miarę, które będzie odpowiadać indywidualnym potrzebom każdego klienta.
– Nowa oferta spersonalizowanej żywności Oriflame wzmacnia nasz model rekomendacji od znajomego, dając naszym partnerom możliwość korzystania z algorytmu rekomendacji zaprojektowanego przez ekspertów. To cyfrowe narzędzie jest podobne do wiedzy poufnej na temat najlepszej kombinacji i rekomendacji suplementów dla każdej wyjątkowej osoby, niezależnie od jej płci, wieku lub stylu życia. Oriflame oferuje teraz ogromną liczbę rozwiązań dla różnych potrzeb zdrowotnych i dobrego samopoczucia – powiedział Nicolas Palmquist, dyrektor ds . handlowych.
Aby otrzymać spersonalizowaną rekomendację, konsumenci przechodzą przez internetową ocenę żywieniową w celu zebrania szczegółowych informacji na temat diety, stylu życia i celów zdrowotnych. Po zakończeniu oceny dane są analizowane przy użyciu zaawansowanych algorytmów. Ta analiza identyfikuje potencjalne niedobory żywieniowe i ocenia, w jaki sposób czynniki związane ze stylem życia i cele zdrowotne wpływają na ogólne potrzeby. Na podstawie wyników oceny udzielana jest spersonalizowana rekomendacja dotycząca codziennego pakietu suplementów.
Gotowe rozwiązanie jest przygotowywane natychmiast po zamówieniu i dostarczane klientom w ciągu kilku dni. Zdaniem firmy suplementacja jest uproszczona dzięki wygodnym, wstępnie zapakowanym dziennym dawkom, eliminując kłopot z zarządzaniem wieloma butelkami suplementów i zapamiętywaniem dawek.