Jako pierwszy przemówił nowy dyrektor generalny MonaVie Polska – Jarosław Flis. Powitał zaproszonych gości specjalnych i zapowiedział występ artystyczny duetu akrobatycznego Delfina & Bartek. To zwycięzcy 5 edycji programu „Mam Talent”. Podsumowaniemwyników firmy za rok 2012 zajęli się Blake Schroeder, wiceprezes MonaVie na Europę i Yona Fichman, dyrektor zarządzający na Europę i Izrael. Następnie na scenie pojawili się czołowi liderzy MonaVie w randze black diamond: Katarzyna i Piotr Mosio oraz Irena i Artur Rdzonek. Najpierw uroczyście podziękowano im za niezwykłe osiągnięcia na polu budowania biznesu MLM, a panowie przeprowadzili świetne przemówienia motywacyjne.
Szczegóły Europejskiego Programu Samochodowego wyjaśnił Blake Schroeder. Po prelekcji zaprosił na scenę wszystkie zakwalifikowane do tej akcji osoby, którym wykonano wspólne, pamiątkowe zdjęcie. Po przerwie miał miejsce naukowy wykład dr n.med. Stanisława Rubkiewicza, a po nim o wpływie produktów firmy na kondycję oraz o swoim początku biznesowej drogi w MonaVie opowiadał paraolimpijczyk – Arkadiusz Skrzypiński. I wreszcie przyszedł czas na oficjalne wyróżnienia i ogłoszenie nominacji na wyższe rangi w planie marketingowym tego biznesu.
Kolejne zdjęcie grupowe zainicjował Portugalczyk Bruno Grilo, pierwszy europejski black diamond MonaVie, który mówił o zbliżającym się Europejskim Kongresie MonaVie w Lizbonie oraz uroczystej gali Black Tie. Bruno zaprosił na scenę wszystkich liderów, którzy zakwalifikowali się do udziału w tej wyjątkowej gali. Na koniec zaplanowano to, co najmocniejsze. Niczym puenta w filmie Hitchcocka tudzież wisienka na torcie w programie Gesslerowej. Blake Schroeder wręczył Piotrowi Mosio i Arturowi Rdzonkowi kluczyki do nowiutkich Mercedesów.
Po wydarzeniu udało nam się porozmawiać z nowym dyrektorem generalnym MonaVie Polska – Jarosławem Flis. Interesowały nas przede wszystkim jego zainteresowania branżą, co spodobało mu się w nowej firmie najbardziej oraz jak wyglądają najbliższe plany bezpośrednio związane z obecnie zajmowanym stanowiskiem:
– Z branżą sprzedaży bezpośredniej związany jestem od ponad 20 lat, a z marketingiem sieciowym od 15-tu i jestem w tym sektorze zakochany od pierwszego wejrzenia. MLM daje niesamowite możliwości zmiany stylu życia każdemu, kto zwiąże się z firmą, która ma doskonały produkt, szczodry plan wynagradzania dystrybutorów oraz właściwy, duplikowalny system działania. MonaVie jest właśnie taką firmą i ma te wszystkie elementy, będące podstawą każdego biznesu, obliczonego na długoterminowy sukces na najwyższym poziome. Ma ona także coś, czego inne firmy nie mają – oferuje „pełniejsze życie”.
Rok 2012 był niesamowitym rokiem sukcesów MonaVie w Polsce i Europie, a organizacja wrześniowego, Europejskiego Kongresu !magie w Warszawie, okazała się potwierdzeniem wielkości i znaczenia rynku polskiego, zarówno na europejskiej, jak i globalnej mapie firmy. Ubiegły rok to czas dynamicznego rozwoju, rosnących obrotów oraz tworzenia solidnego fundamentu do dalszego wzrostu, opartego na bardzo silnej grupie liderów, tworzących dynamiczny, pełen zaangażowania, entuzjastyczny zespół. Z nowymi pomysłami i inicjatywami oraz odpowiedzialnością za swoje działania i swoich partnerów biznesowych. A co bardzo ważne i bardzo cenne w tym biznesie, jest to zespół potrafiący tak samo ciężko pracować ze swoimi partnerami, jak i świetnie się bawić. Dla przykładu, już w lutym 2013 roku grupa liderów MonaVie wraz ze swoimi 120 partnerami w biznesie, połączy przyjemne z pożytecznym, odpoczywając i szkoląc się w Cancun w Meksyku. Plaża, gorące słońce i schłodzony napój funkcjonalny MonaVie… naprawdę jest czego zazdrościć!
Liczne awanse dystrybutorów MonaVie do najwyższych rang w zeszłym roku oraz wartość wypłacanych bonusów są najlepszym dowodem sukcesu firmy w Polsce. Tym bardziej czułem się wyróżniony, kiedy podczas styczniowego wydarzenia MonaVie „Osiągnij Moc”, mogłem pogratulować najwyższych osiągnięć najlepszym dystrybutorom. W imieniu MonaVie, miałem zaszczyt wręczenia na scenie kluczyków do mercedesów klasy S pierwszym czarnym diamentom w Polsce – Kasi i Piotrowi Mosio oraz Irenie i Arturowi Rdzonek – w podziękowaniu za ich wzorową pracę i sukcesy.
Rok 2013 obfitować będzie w całe mnóstwo atrakcyjnych nagród, wspaniałych podróży, takich jak rejs po Morzu Śródziemnym, luksusowy wyjazd na Kretę, ekskluzywna wycieczka na Hawaje czy niezwykła wyprawa na Arktykę. Wszystko to dla najlepszych dystrybutorów. W tym roku wprowadzimy do sprzedaży nową linię produktów, będziemy kontynuować nasz niesamowity Program Samochodowy, dzięki któremu setki dystrybutorów MonaVie podróżuje swoimi nowymi samochodami po Europie. Zainicjujemy też całkiem nowe programy motywacyjne.
MonaVie w Polsce dopiero się rozpędza i jestem bardzo dumny, że mogę wspierać wysiłki naszych liderów na polskim rynku. Rolą firmy, w tym przede wszystkim moją, jest zapewnienie naszym dystrybutorom wszelkiej pomocy, obsługi na najwyższym poziomie oraz właściwego zarządzania, które w połączeniu z pracą całej grupy, przyniesie jeszcze większy sukces w roku 2013 – powiedział nam Jarosław Flis.