źródlo: Pixabay
Niedawno na naszych łamach publikowaliśmy najnowsze wyniki finansowe sektora sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy (w tym miejscu), które pokazały stabilne, bardzo fajne wzrosty tego biznesu. Ale to jeszcze nic…
Rosnąca chęć konsumentów do sprawdzania i uwierzytelniania produktów przed zakupem wciąż napędza światową branżę DS/MLM. W wyniku ekosystemu internetowego i zmieniających się wymagań klientów pojawiły się nowe modele biznesowe, prowadzące do powstania kanałów sprzedaży bezpośrednio do konsumenta (D2C). W marketingu produktów i usług branża sprzedaż bezpośrednia i network marketing stała się dynamiczną i szybko rozwijającą się formą sprzedaży.
Oto kluczowe spostrzeżenia branżowe i wnioski z raportu Grand View Research:
- Azja i Pacyfik jest liderem na światowym rynku z największym udziałem w całkowitej sprzedaży. Wzrost rynku regionalnego jest napędzany rosnącą akceptacją produktów zdrowotnych, wellness i kosmetycznych.
- Oczekuje się, że sektor kosmetyczny i higieny osobistej będzie się szybko rozwijał na globalnym rynku. Przewiduje się, że kategoria ta wzrośnie o 7,1% CAGR w okresie prognozy, napędzana coraz większą wiedzą na temat systemów pielęgnacji skóry, a także innowacyjnych marek produktów i taktyk promocyjnych.
- W 2021 roku Ameryka Północna miała znaczący udział w rynku. Obecność różnych graczy napędza wzrost w tym regionie, podobnie jak rosnąca chęć zarobienia dodatkowych pieniędzy poprzez sprzedaż bezpośrednią i marketing wielopoziomowy. Ponadto oczekuje się, że wyższe dochody do dyspozycji w połączeniu z inicjatywami rządowymi będą wspierać wzrost rynku regionalnego w nadchodzących latach.