PNSA idzie na rękę sprzedawcom

przez Piotr Hoffmann

W odpowiedzi na liczne prośby ze strony zapracowanych sprzedawców zarząd PNSA przedłużył termin na wysyłanie zgłoszeń do konkursu. Teraz ostatecznym terminem, do kiedy można przesłać formularze jest 14 maja 2010 roku.

Terminy

Organizatorzy PNSA, na prośbę sprzedawców i menedżerów chcących przystąpić do konkursu przesunęli ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń o dwa tygodnie. Aplikacje można nadsyłać do 14 maja br. Prezentujemy zaktualizowany harmonogram drugiej edycji Polish National Sales Awards, w której od tego roku mamy nową kategorię – „Menedżer branży MLM”.


PNSA to konkurs dla profesjonalnych sprzedawców o rozbudowanej metodologii i precyzyjnych kryteriach oceny. By zwiększyć szanse startujących, należy wyczerpująco opracować materiały zgłoszeniowe. Menedżerowie i sprzedawcy, którzy w ostatniej chwili zainteresowali się konkursem, zwrócili się do zarządu PNSA o przesunięcie terminu zgłoszenia, celem zyskania czasu na najlepsze przygotowanie aplikacji. Przyjmowanie zgłoszeń zostało przesunięte o dwa tygodnie – do 14 maja 2010.

Oto pełny harmonogram Polish National Sales Awards – pierwszego konkursu dla profesjonalnych sprzedawców:

1. Przyjmowanie zgłoszeń do 14 maja 2010 r.

2. Weryfikacja formalna nadesłanych zgłoszeń od 14 maja do 19 maja 2010 r.

3. Prace Komisji Sędziowskiej od 17 maja do 14 czerwca 2010 r.

4. Wyłonienie finalistów – 27 maj 2010 r.

5. Prezentacje finalistów od 1 czerwca do 11 czerwca 2010 r.

6. Zamknięcie obrad Komisji Sędziowskiej – 14 czerwca 2010 r.

7. Gala oraz ogłoszenie wyników konkursu – 18 czerwca 2010 r.

Promocja

Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna konkursu PNSA. Niedawno do grona patronów medialnych konkursu Polish National Sales Awards dołączyła telewizja TVN 24. Już w zeszłym roku, podczas poprzedniej edycji konkursu kanał należący do ITI wyemitował obszerne relacje z uroczystości nagradzania sprzedawców w czasie wielkiej gali finałowej. Obecnie, podczas drugiej edycji, współpraca PNSA z telewizją uzyskała jeszcze szerszy wymiar. PNSA to nie tylko konkurs, ale także działania związane z promowaniem standardów w sprzedaży, a także dowartościowaniem i ukazaniem profesjonalnych aspektów zawodu sprzedawcy. Kampania mediowa zostanie zrealizowana zarówno przez TVN24, jak i kanał biznesowy TVN CNBC, które w ramach wsparcia dla konkursu wyemitują spot reklamujący PNSA.

Polish National Sales Awards, choć jest stosunkowo młodą inicjatywą, od początku istnienia cieszy się ogromnym zainteresowaniem zarówno środowiska biznesowego, jak również mediów. Do promowania drugiej edycji konkursu, sprzedawców – laureatów, a także standardów sprzedaży etycznej włączyła się imponująca liczba patronów. Trzeba tu wymienić m.in.: Harvard Business Review, Forbes, Brief, brief.pl, Bankier.pl, Newsweek Polska, Gazeta.pl – Praca, Gazeta.pl – PracawSprzedaży, Mediarun, Radio PIN, medialnego patrona branżowego – Poradnik Handlowca oraz patrona branżowego – Network Magazyn.

Finaliści pierwszej edycji PNSA z 2009 roku.
Finaliści pierwszej edycji PNSA z 2009 roku.

– Objęcie patronatem przez TVN24 projektu Polish National Sales Awards, świadczy o dużej wartości merytorycznej przedsięwzięcia. Dzięki kampanii reklamowej na antenie TVN24 i TVN CNBC, PNSA ma szansę na szersze dotarcie do grup interesariuszy i tym samym szybsze zbudowanie świadomości marki – mówi Elżbieta Pełka, założycielka i prezes Polish National Sales Awards.

Udział w konkursie PNSA mogą wziąć pracownicy działów sprzedaży, dyrektorzy, zespoły oraz trenerzy, którzy zajmują się tematyką związaną ze sprzedażą w swojej codziennej pracy, niezależnie od branży i wielkości firmy, w której pracują.

Wszystkich sprzedawców i menedżerów, którzy jeszcze nie przysłali zgłoszenia zapraszamy do skorzystania z przedłużonego terminu na nadsyłanie aplikacji. Wszelkie informacje znajdują się na stronie www.pnsa.pl oraz http://rejestracja.pnsa.pl.

PNSA – Polish National Sales Awards jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. Głównymi pomysłodawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce są Elżbieta Pełka, właściciel agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, dr Chahid Fourali, szef Marketing & Sales Standards Setting Body oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży „Brief”.

Mogą Cię również zainteresować