Podziel się Światłem czyli konferencja LifeWave, która zgromadziła największą publiczność w historii firmy

przez Maciej Maciejewski

Firma LifeWave ogłosiła rekordową frekwencję na swojej globalnej konferencji, która odbyła się w kalifornijskim Anaheim (USA). Wydarzenie pod hasłem „Podziel się Światłem” zgromadziło tysiące partnerów marki z ponad 35 krajów, zarówno w formie wirtualnej, jak i stacjonarnej.

źródło: Instagram.com

Goście przez trzy dni uczestniczyli w zajęciach edukacyjnych, a także w premierach produktów, w tym dodatku Cellergize Evening oraz globalnej premierze nowej, opartej na sztucznej inteligencji aplikacji LifeWave NOW, która oferuje spersonalizowane narzędzia do mediów społecznościowych, śledzenie postępów i zasoby do budowania zespołu.

Prezes i założyciel LifeWave, David Schmidt, wygłosił przemówienie otwierające wydarzenie, a uczestnicy zostali zaskoczeni lekkim, krótkometrażowym filmem z udziałem legendarnego aktora Williama Shatnera w filmie „The World’s Oldest Intern”.

– Tegoroczna konferencja była czymś więcej niż tylko wydarzeniem. Od nowoczesnej technologii po światowej klasy inspirację, to przełomowe spotkanie pokazało naszą misję, aby nieść światu światło i uzdrowienie, dając ludziom więcej energii, witalności i nadziei – powiedział Schmidt.

Spółka pokazała swoją dwudziestoletnią historię i trzydziestokrotny wzrost od 2019 roku. Schmidt i prezes LifeWave, Meredith Berkich, opowiedzieli o tym, jak innowacyjna technologia fitoterapii i kultura stawiająca ludzi na pierwszym miejscu przyczyniły się do trwałego sukcesu i globalnego wzrostu firmy.

– Nasza historia rozwoju to tak naprawdę historia ludzi. Nasz network marketing pomaga wielu ludziom doświadczać dobrego samopoczucia, celu i mnóstwa interesujących możliwości – a takie wydarzenia pokazują, jak ta misja już odbija się echem na całym świecie – mówił Berkich.

Zostaw komentarz

Mogą Cię również zainteresować