Pół roku na rynku

przez Maciej Maciejewski

Pół roku na rynkuSprawdzamy, co z unikalnym w skali światowej polskim wynalazkiem Maciej Maciejewski   Pierwsza prezentacja produktu Energy For Life odbyła się 20 stycznia 2007 roku w Warszawie.

 

Ze względu na szczególnie nasilające się w ostatnich dziesięcioleciach szkodliwe zjawiska zachodzące na Ziemi, produkt ten pomaga ludziom żyć w zdrowiu, dobrym samopoczuciu i wspomaga leczenie – zwłaszcza osobom chorym. Co więcej: według jego twórcy – prof. Janickiego, na rynkach całego świata nie ma wyrobu, który skutecznie mógłby go zastąpić! I to wszystko dzieje się w kraju, gdzie większość innowacyjnych i pomysłów z wielu powodów nie przebija się na światło dzienne. W ten sposób założyciele firmy, dzięki unikalnemu produktowi i profesjonalnemu przygotowaniu dystrybucji mogą teraz zaoferować materac Energy For Life wielu osobom w Polsce, a nawet  na całym świecie.

Po raz pierwszy o tym nowym przedsięwzięciu w sprzedaży bezpośredniej, poinformowaliśmy naszych Czytelników w styczniu br. (Nm nr 11/2007). Po 6 miesiącach sprawdzamy, co się dzieje z unikalnym w skali światowej polskim wynalazkiem.

Dystrybucja produktu Energy For Life odbywa się dwiema drogami: prezentacje hotelowe prowadzone przez wykwalifikowanych przedstawicieli – prezentera i doradców oraz system sprzedaży bezpośredniej w oparciu o równie profesjonalnych doradców klienta. Dzięki prezentacjom hotelowym produkt został zaprezentowany już kilku tysiącom osób i spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem.

Skuteczność prezentacji

Mieliśmy okazję przyjrzeć się kilku prezentacjom firmy, które prowadzone przy wsparciu technik multimedialnych, są bardzo zrozumiałe dla potencjalnych klientów. Trudne, naukowe opisy działania materaca i zjawisk zachodzących w organizmie człowieka pod jego wpływem, zostały maksymalnie uproszczone – tak, aby stać się absolutnie zrozumiałymi dla osób nie mających przygotowania naukowego.

– Od samego początku spotkania staramy się zadbać o maksymalnie miłą atmosferę. Wybieramy najbardziej eleganckie i miłe hotele, zwracamy uwagę nie tylko na markę, klimatyzowane sale i wystrój wnętrz, ale również jakość pracy hotelowego personelu. Oczekującym na prezentacje klientom towarzyszy skomponowana specjalnie na potrzeby produktu muzyka relaksacyjna. Każda informacja przekazana przez naszego prezentera wsparta jest obrazem lub filmem. Klienci mogą zobaczyć z bliska produkt i otrzymać wyczerpujące odpowiedzi na pytania dotyczące jego działania oraz zastosowania. Wszelkie formalności związane z zakupem – łącznie z kredytowaniem – załatwiane są na miejscu i można stać się użytkownikiem materaca zabierając go ze sobą do domu jeszcze tego samego dnia – powiedział nam podczas jednego z pokazów Igor Markowicz, dyrektor generalny Perfect Harmony.

Przy tak zorganizowanej dystrybucji, posiadając w ręku dobrze przygotowane narzędzia, przedstawiciele cieszą się bardzo dużą skutecznością i co musi iść ze sobą w parze – bardzo dobrym wynagrodzeniem: – Naszym celem jest, aby w firmie mającej niezastąpiony produkt, wszyscy pracownicy koncentrowali się na pracy – a to staje się dla nich możliwe przy absolutnym braku problemów finansowych. Chcemy, aby nasi pracownicy mieli takie warunki pracy, jakich dotąd nie spotkali na rynku. Jedyny w swoim rodzaju produkt, profesjonalnie przygotowana prezentacja, nieustanne szkolenia, optymalne warunki zakupu i wysokie wynagrodzenie – te czynniki musiały zaowocować sukcesem naszym i naszych pracowników. I to już w pierwszych miesiącach dystrybucji – dodał Maciej Kozikowski, współwłaściciel firmy.

 

Mogą Cię również zainteresować