Polkomtel sponsorem PNSA

przez Katarzyna Włodarczyk

Polkomtel SA został sponsorem Polish National Sales Awards i objął patronat nad kategorią Key Account Manager. Jest to jedna z nowych kategorii wprowadzonych przez PNSA do tegorocznej, IV już edycji konkursu.

Key Account Manager jest jedną z dwunastu a zarazem jedną z trzech, obok Doradcy Finansowego Roku i E-Commerce, nowych kategorii konkursu PNSA. Osoby zajmujące stanowisko KAM-a, to bardzo ważne ogniwa funkcjonowania firm oferujących swe usługi innym podmiotom. Polkomtel, od lat wierny filozofii dbania o swoich klientów, wyszedł z inicjatywą wprowadzenia tej kategorii do PNSA i pokazania, jak ważni są Key Account Managerowie w funkcjonowaniu nowoczesnego przedsiębiorstwa.

– Bardzo mnie cieszy dodanie do konkursu kategorii Key Account Manager. Wspólnie z PNSA pracowaliśmy nad jej kształtem, zakresem oraz kryteriami oceny. Mam nadzieję, że nie tylko wiele firm zgłosi w niej swoich pracowników, ale, że jednocześnie uda się nam rozpropagować niezwykle istotną rolę tak zwanych KAM-ów na polskim rynku. Polkomtel jest twórcą wielu standardów pracy z klientami biznesowymi na rynku polskim. Są to doświadczenia własne, a nie zaczerpnięte  z zagranicznej centrali, jak to ma miejsce w wielu korporacjach i tymi doświadczeniami oraz wzorcami chcemy się podzielić z innymi polskimi firmami – mówi Magdalena Dziewguć, dyrektor departamentu klientów kluczowych w Polkomtel SA.

Prezes PNSA, Elżbieta Pełka dodaje: – Jesteśmy bardzo zadowoleni mogąc odpowiadać na potrzeby płynące prosto z rynku. Zawsze podkreślam, że PNSA to wyjątkowa platforma komunikacji, która pozwala na dialog pomiędzy różnymi środowiskami i czerpanie z wzajemnych doświadczeń. Myślę, że oddzielna kategoria Key Account Manager pokazuje, jak ważna jest to część zarządzania już nie samą sprzedażą, ale relacjami z klientem.

O nominację w kategorii Key Account Manager może starać się pracownik działu sprzedaży odpowiedzialny za klientów kluczowych. Pracownik ten powinien w  ostatnim roku, samodzielnie lub  wraz ze swoim zespołem, wykazać się realizacją projektów wspierających rozwój swojego klienta, a zarazem  przynoszących wzrost wartości sprzedaży, udziałów w rynku czy też satysfakcji klientów.

PNSA (Polish National Sales Awards) jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. Głównymi pomysłodawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce są Elżbieta Pełka, właściciel agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, dr Chahid Fourali, wieloletni szef Marketing & Sales Standards Setting Body oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży „Brief”. Więcej informacji: www.pnsa.pl.

„Network Magazyn” jako jedyny w Polsce, niezależny periodyk parający się zagadnieniami sektora sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego, od trzech lat jest patronem medialnym PNSA.  Przypominamy, że można jeszcze zgłaszać swoje kandydatury do IV edycji prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards. W tym roku zgłoszenia przyjmowane są do 31 maja!

Nie zastanawiajcie się dłużej, nie zwlekajcie, nagroda w kategoriach „Sprzedaż Bezpośrednia” i „Menedżer Branży MLM” są na wyciągnięcie ręki! A potem tylko chwała, sława i prestiż. Naprawdę warto.

Mogą Cię również zainteresować