Tak uznali członkowie zarządów największych światowych korporacji, oceniający państwa pod kątem lokowania bezpośrednich inwestycji.
Przed Polską znalazły się tylko Chiny, Stany Zjednoczone, Indie, Brazylia i Niemcy. Według gazety „Puls Biznesu”, która powołuje się na ekspertów, dobrą opinię nasz kraj zawdzięcza wzrostowi gospodarczemu i dobrym wynikom na rynkach finansowych. Pomimo ostatniego kryzysu Polska pozostawiła daleko w tyle wiodące pod względem atrakcyjności inwestycyjnej do niedawna kraje Europy. Czechy są teraz na 17 miejscu, a Rumunia na 16.
Według naszej redakcji, która obserwuje rozwój rodzimej gospodarki w kontekście segmentu DS/MLM, Polska jest również coraz bardziej atrakcyjnym krajem pod kątem inwestycyjno-rozwojowym dla koncernów marketingu sieciowego. Takiego natłoku inicjowania nowych biznesów MLM w Polsce jak obecnie, nie zauważyliśmy w ciągu ostatnich 6 lat. A to znak, że nie tylko – pomimo światowego kryzysu – Polska wyszła obronną ręką. Przede wszystkim jest to dowód na to, iż branża sprzedaży bezpośredniej i network marketingu będzie notowała stały, stabilny wzrost, a firmy umożliwiały swoim współpracownikom intensywny rozwój.