Prawdziwe kontakty międzyludzkie. Jak firma Raypath International edukuje się po kwarantannie?

przez Maciej Maciejewski

Wbrew pozorom podczas kwarantanny firmy sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego rozwijały się świetnie. Dystrybutorzy szybko zaskoczyli i profesjonalnie przeszli na tryb online, co całemu sektorowi przyniosło wiele niezwykle wymiernych korzyści. Jednak wszystkim już bardzo brakowało kontaktów międzyludzkich. Tych prawdziwych kontaktów międzyludzkich…

Kilka miesięcy zakazów zrobiło swoje. Bardzo nam brakowało biznesowych spotkań i rozmów w świecie realnym, które tak naprawdę napędzają tryby tej wspaniałej branży i ładują nam akumulatory do sprawnego działania. Widać to było ewidentnie na tym tyskim szkoleniu…

12 lipca 2020 roku byliśmy z naszym reporterskim zoomen na świetnej konferencji biznesowej, zorganizowanej przez prężną strukturę Raypath Infinity. To ekipa mocno charyzmatycznych menadżerów budujących network marketing w oparciu o współpracę z polską firmą Raypath International. Było bardzo profesjonalnie. No i te kontakty międzyludzkie! Tego się nie da zastąpić niczym!

To szkolenie zapadnie nam głęboko w pamięci nie tylko ze względu na fakt, że zrealizowaliśmy tam wiele ciekawych materiałów. Ten biznesowy zgiełk okraszony kuluarową akcją był nam po prostu już mocno potrzebny. Widać to i słychać nawet w zrealizowanych wywiadach:

Mogą Cię również zainteresować