
Doug DeVos przejął posadę od Alessandro Carlucciego (poprzedniego prezesa zarządu reprezentującego biznes Natura) i będzie pełnił obowiązki przewodniczącego WFDSA do października 2017 roku.
– Obecnie ludzie bardziej niż kiedykolwiek cenią sobie niezależność i wolność w określaniu swoich własnych celów zawodowych. Chcą pracy, która ma pewne znaczenie, dodaje wartości ich życiu oraz życiu ich najbliższego otoczenia. Potrzebne im są również pieniądze a to przekłada się na niesamowite możliwości dla branży sprzedaży bezpośredniej – powiedział DeVos. – Alessandro Carlucci silnie przewodził kwestiom promowania tego typu konceptów oraz wspierania przedsiębiorczości na całym świecie. Zamierzam podtrzymywać i rozwijać jego dziedzictwo, aby jeszcze więcej ludzi spojrzało na sprzedaż bezpośrednią jako na sposób poprawienia nie tylko swojego życia, ale i ludzi z ich otoczenia – dodał.
Poprzednio DeVos był w WFDSA skarbnikiem oraz członkiem grupy operacyjnej kolegium prezesów. Piastował również funkcje przewodniczącego Amerykańskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej oraz Fundacji Sprzedaży Bezpośredniej na rzecz Edukacji. DeVos został wprowadzony do odnoszącej sukces i zainteresowanie Amerykańskiej Galerii Sław Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. Otrzymał także wyróżnienie – nagrodę Circle of Honor od Fundacji Sprzedaży Bezpośredniej na rzecz Edukacji.
– Poświęcenie i pasja Douga dla branży sprzedaży bezpośredniej i network marketing są oczywiste. Dzięki jego przywództwu WFDSA, branża sprzedaży bezpośredniej w najbliższych latach zrozumie swój ogromny potencjał – powiedział Alessandro Carlucci.
Światowa Federacja Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej (WFDSA) została założona w 1978 roku. WFDSA jest światowym stowarzyszeniem handlowym dla wartej 178,5 miliarda dolarów branży sprzedaży bezpośredniej w tym marketingu sieciowego. Zajmuje się ono ponad 60 krajowymi stowarzyszeniami sprzedaży bezpośredniej oraz ich przedsiębiorstwami członkowskimi. Sprzedaż bezpośrednia i MLM zajmuje się reklamą i sprzedażą produktów oraz usług klientom w sposób bezpośredni, bez wykorzystania ustalonych lokalizacji handlowych.