Fundacja Skin Cancer jest światowym liderem w edukacji na temat raka skóry, której celem jest zwiększanie świadomości na temat znaczenia profilaktyki raka skóry, wczesnego wykrywania oraz szybkiego i skutecznego leczenia tej niezwykle groźnej choroby.
Zaangażowanie firmy Amway w działania fundacji Skin Cancer rozpoczęło się we wrześniu 2022 roku, kiedy marka Artistry została mianowana do rady korporacyjnej fundacji czyli grupy ponad 100 amerykańskich i międzynarodowych podmiotów oraz marek wspierających działania fundacji mające na celu umożliwienie ludziom proaktywnego podejścia do codziennej ochrony przeciwsłonecznej oraz wczesnego wykrywania i leczenia raka skóry.
W kwietniu 2024 roku do rady została mianowana marka G&H, co jeszcze bardziej wzmocniło zaangażowanie i wsparcie firmy Amway. — Podczas, gdy maj jest miesiącem świadomości raka skóry, jej pielęgnacja jest pasją i priorytetem Amway każdego dnia w roku — powiedziała Melodie Nakhle, dyrektor ds. marketingu globalnego w Amway. — Zostanie brązowym sojusznikiem fundacji ds. raka skóry wzmacnia zaufanie i pewność co do naszych produktów wśród przedsiębiorców Amway i ich klientów na całym świecie — dodała.
Osiem produktów z rodziny Artistry Skin Nutrition i G&H SPF posiada teraz specjalną Pieczęć Rekomendacji Fundacji ds. Raka Skóry do codziennego lub aktywnego stosowania. Ten uznany na całym świecie i zaufany znak jest przyznawany przez Komitet Fotobiologii Fundacji ds. Raka Skóry produktom spełniającym surowe standardy bezpiecznej i skutecznej ochrony przeciwsłonecznej, gdy są stosowane zgodnie z zaleceniami.
— Fundacja Skin Cancer wymaga, aby w celu zdobycia pieczęci produkty spełniały rygorystyczne standardy. Jesteśmy więc dumni z tego, że nasze produkty produkty spełniają lub nawet przewyższają te standardy i będziemy nadal stosować ten złoty środek w przyszłych formułach — zauważyła Kristi Pelc, dyrektor dys. badań i rozwoju w Amway.