Wynik finansowy LifeWave za 2023 rok jest imponujący, bo ukształtował się na poziomie 370 milionów dolarów. Jakiego asa w rękawie kryje to przedsięwzięcie, że sprzedaż pozwala osiągać tak wysokie wzrosty?
Od czasu wprowadzenia na rynek w 2018 roku produktu X39, który opiera się na opatentowanej technologii, która ma stymulować aktywność komórek za pomocą fototerapii, teraz sprzedaż rośnie o co najmniej 50% rocznie. Produkt, który jest tak mały jak znaczek pocztowy, podobno ma ogromną siłę oddziaływania – jak ogłosiła firma – jest obecnie jednym z najlepiej sprzedających się produktów w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
„Pierwsze trzy miesiące 2024 roku pokazały, że kontynuujemy ten pozytywny trend na całym świecie, a zwłaszcza tutaj, w regionie niemieckojęzycznym” – skomentował Walli Wirth.
Firma LifeWave została założone w listopadzie 2004 roku przez dyrektora generalnego Davida Schmidta. W tym roku ten network marketingowy projekt obchodzi zatem 20 rocznicę swojego istnienia.