Serwis internetowy znanego włoskiego dziennika La Repubblica opublikował artykuł o tym, jak praca w Prouvé pomaga Włochom z Apulii poradzić sobie z trudną sytuacją na rynku pracy. A prestiżowy portugalski magazyn biznesowy Valor Magazine w rubryce „Value Companies” wydrukował wywiad z ambasadorem Prouvé Nuno Oliveira.
Artykuł o Prouvé w dzienniku La Repubblica
Obecne ograniczenia doprowadziły do zmiany koncepcji i sposobu pracy. Wiele sektorów już odczuwa skutki kryzysu. Wiele osób obawia się, że w najbliższym czasie straci pracę albo co gorsza – już są na bezrobociu. Epidemia i związane z nią obostrzenia znacząco wpłynęły także na spadek dochodów wielu ludzi. Ci, którzy nie są pewni swojej sytuacji na rynku lub chcą zapewnić sobie i swojej rodzinie ciągłość finansową, szukają nowych sposobów na pracę z domu. Mówiąc wprost – szukają planu B. I tu do gry wkracza system MLM.
W przeciwieństwie do wielu branż, marketing wielopoziomowy daje możliwość pracy za pośrednictwem internetu. Dla partnerów działającej w kilkudziesięciu krajach polskiej marki Prouvé fakt, że utknęli w domach nie jest przeszkodą, aby kontynuować swoją działalność. Dostosowali ją do obecnych warunków, a spotkania z ludźmi, prezentacje produktów, warsztaty czy szkolenia przenieśli całkowicie do internetu. Dzięki pracy online oraz aktywności w mediach społecznościowych pozostają w stałym kontakcie z członkami swoich zespołów i klientami. Wielu z nich bez przeszkód rozbudowuje swoje struktury.
Prouvé stało się też nowym źródłem dochodów dla ludzi już dotkniętych kryzysem gospodarczym związanym z epidemią COVID-19. Serwis internetowy znanego włoskiego dziennika La Repubblica opublikował artykuł, o tym jak praca w Prouvé pomaga Włochom z Apulii poradzić sobie z trudną sytuacją na rynku pracy. Opisał działania włoskiego lidera Prouvé z tamtego regionu, który w marcu br. znacznie rozbudował swój zespół i wspiera swoich partnerów, udostępniając im narzędzia internetowe, ułatwiające prowadzenie działań on-line. Wśród nowych współpracowników są zarówno młodzi ludzie, jak i ci po sześćdziesiątce.
Z kolei w kwietniowym numerze portugalskiego magazynu biznesowego Valor Magazine w rubryce „Value Companies” ukazał się wywiad z ambasadorem Prouvé Nuno Oliveira, który opowiada o rozwoju marki i podejmowanych obecnie działaniach. Redakcja magazynu doceniła Prouvé za widoczny rozwój na tamtejszym rynku pomimo trudnej sytuacji gospodarczej związanej z koronawirusem, a także za świetne dostosowanie sposobu pracy do nowych warunków.
Sama firma wdrożyła rozwiązania, które mają zapewnić ciągłość współpracy z partnerami i dostępności produktów. Ze względów bezpieczeństwa większość pracowników firmy działa zdalnie. Zamówienia składane poprzez sklep internetowy są realizowane bez zakłóceń, a w magazynie firmy wprowadzono rygorystyczne procedury higieniczne tak, by każda paczka była przygotowywana z zachowaniem najwyższych standardów.
Osoby na zdjęciach:
- Agnieszka i Paweł Trocińscy (ambasadorzy 1 złota gwiazdka)
- Alain Salmon (ambasador 3 złote gwiazdki)
- Anna Szymelfenig-Rogalewska (partner marki Prouvé)
- Belinda Dawson (ambasadorka 1 złota gwiazdka)
- Eva Berkes (ambasadorka 3 złote gwiazdki)
- Grażyna Wolna (ambasadorka 1 złota gwiazdka)
- Joanna Respondek (ambasadorka 4 złote gwiazdki) i Dariusz Respondek (ambasador 5 złotych gwiazdek)
- Jolanta i Cyprian Kowalscy (właściciele oddziału na Cyprze)
- József Bagdi (ambasador 3 złote gwiazdki)
- Karol Kontek (partner marki Prouvé) i Paweł Kontek (ambasador 1 złota gwiazdka)
- Katarzyna Trawińska (właścicielka marki Prouvé)
- Krzysztof Eisenbeis (ambasador 1 złota gwiazdka)
- Marcia Fonseca (ambasadorka 2 złote gwiazdki)
- Martin Andreev Metodiev (ambasador 1 złota gwiazdka)
- Michał Kontek (ambasador 1 złota gwiazdka)
- Nuno Oliveira (ambasador 4 złote gwiazdki)
- Partnerzy Prouvé
- Partnerzy Prouvé
- Wojciech Paciorek (ambasador 4 złote gwiazdki)