25 kwietnia br. odbyło się zgromadzenie ogólnej Konfederacji Lewiatan, podczas którego wybrano skład rady głównej konfederacji na nową kadencję. W gronie wybranych znalazł się Mirosław Luboń, dyrektor generalny PSSB. Jest to już czwarta, dwuletnia kadencja Lubonia, podczas której reprezentuje on w konfederacji interesy firm z sektora sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego.
– Jestem zaszczycony zaufaniem, jakim kolejny raz obdarzyli mnie członkowie konfederacji. Cieszę się, że mogę wspólnie z przedstawicielami czołowych przedsiębiorstw działać w interesie pracodawców prywatnych – powiedział Mirosław Luboń. PSSB współpracuje z Lewiatanem od 2002 roku, angażując się w liczne inicjatywy i wydarzenia konfederacji, a także organizując wspólne imprezy i konferencje.
Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) działa od 1994 roku i obecnie zrzesza 15 przedsiębiorstw prowadzących sprzedaż bezpośrednią na terenie Polski oraz dwie firmy spoza branży. Ich łączny udział w rynku przekracza 60%. Główne cele stowarzyszenia to m. in.: promocja i stały rozwój tego kanału dystrybucji, podnoszenie poziomu wiedzy społeczeństwa na temat sprzedaży bezpośredniej, wyjaśnianie jej ekonomicznego znaczenia i zalet dla klientów, upowszechnianie i stałe monitorowanie przestrzegania zasad „Kodeksu sprzedaży bezpośredniej” oraz prezentowanie w kontaktach zewnętrznych stanowiska członków stowarzyszenia w sprawach istotnych dla sektora sprzedaży bezpośredniej. Stowarzyszenie działa także w obszarze edukacji i wspierania idei przedsiębiorczości wśród młodzieży i studentów współpracując z kilkoma wyższymi uczelniami ekonomicznymi w kraju, prowadząc Program Wspierania Przedsiębiorczości Studentów oraz organizując coroczny konkurs dla studentów na najlepszą prace dyplomową o sprzedaży bezpośredniej.
Lista firm zrzeszonych w PSSB: ACN Communications Polska Sp. z o.o., Amway Polska Sp. z o.o., Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o., Betterware Poland Limited Sp. z o.o., DLF Sp. z o.o., Flavon Group Polska Sp. z o.o., Forever Living Poland Sp. z o.o., Herbalife Polska Sp. z o.o., Morinda Polska, Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o., NSA GmbH, Oriflame Poland Sp. z o.o., Partylite Sp. z o.o., Vorwerk Polska Sp. z o.o., Cristian Lay Sp. z o.o., Brian Tracy International, Exence SA.
PSSB jest członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej SELDIA, Światowej Federacji Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej (WFDSA), Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Federacji Konsumentów.