…edukacją i promocją na najlepsze polskie uniwersytety i szkoły wyższe, więc niech ten przekaz będzie podparty prawdziwymi i profesjonalnymi faktami w postaci świetnych publikacji naukowych. Od kilku lat obserwujemy nader wzmożoną „produkcję” w tym zakresie szczególnie prac licencjackich i magisterskich. Dlatego cieszymy się, że „Network Magazyn”, jako jedyne w Polsce, niezależne medium o tym biznesie, również w jakimś ułamku, na różne możliwe sposoby, przyczynia się do informowania społeczeństwa i promowania prawdziwego wizerunku tego systemu.
Robert Pieciułko odbiera dyplom w Wyższej Szkole Bankowej
Na przełomie lat 2009/2010/2011 nasza redakcja udostępniła unikalne, archiwalne materiały o sektorze sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego, kilkudziesięciu osobom piszącym swoje prace dyplomowe na różnych uczelniach wyższych. Warto więc przedsięwziąć cokolwiek, aby powstałe w ten sposób perełki nie zniknęły społeczeństwu z pamięci i je zarchiwizować. Jak to zrobić? W przyszłym tygodniu odpalamy nowy, rozbudowany portal „Network Magazynu”. Zgodnie z prośbami naszych Czytelników powstanie na nim obszerna, jedyna w swoim rodzaju BAZA WIEDZY na temat sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Znajdą się w niej takie działy, jak: Nauka, Ekskluzywne Wywiady, NETWORK TV, MLM MEDIA CAR, Rozmowy Kontrolowane, w których szybko i w prosty sposób każdy znajdzie pogrupowane informacje i materiały.
Wczoraj postanowiliśmy dodać do BAZY WIEDZY jeszcze jeden, wyjątkowy dział o nazwie „Prace Naukowe i Dyplomowe”, w którym będziemy zamieszczali w CAŁOŚCI takie właśnie perełki. Zaczynamy od ciekawej pracy licencjackiej młodego, aczkolwiek ambitnego, charyzmatycznego i odnoszącego świetne wyniki w MLM Roberta Pieciułko. Poniżej możecie się zapoznać z jego pracą z 2010 roku „Marketing sieciowy jako kanał dystrybucji na przykładzie firmy FM Group”, którą napisał i obronił pod kierunkiem prof. zw. dr. hab. Stefana Forlicza na wydziale finansów i zarządzania, kierunek zarządzanie, katedra metod ilościowych w Wyższej Szkole Bankowej z Wrocławia:
Napisałeś i obroniłeś pracę dyplomową na temat branży sprzedaż bezpośrednia & marketing sieciowy? Uważasz, że jest godna, aby za jej pomocą informować, edukować i promować możliwości tego biznesu wśród społeczeństwa? Prześlij ją do naszej redakcji. Jeśli okaże się, że masz rację, opublikujemy ją w naszej BAZIE WIEDZY (Alina Warzecha, doktor nauk ekonomicznych, dziekan wydziału ekonomicznego w Gliwickiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości, członek rady programowej „Network Magazynu”).