Rozwiązanie konkursu dla subskrybentów

przez Maciej Maciejewski

20 kwietnia br. zorganizowałem dość energiczny, na pewno spontaniczny (uwielbiam to!) konkurs dla subskrybentów newslettera „Network Magazynu”. Najwyższy czas zabawić się w dyktatora i wybrać zwycięzców.

źródło: www.sxc.huźródło: www.sxc.hu

Konkurs, wysłany za pomocą newslettera, wyglądał następująco: „Dzisiaj tak troszeczkę kryptoreklamowo pojadę. Wybacz. Stacja TVN napisałaby pewnie dyplomatyczniej o autopromocji. Jednak wydaje mi się, że dla tak ważnych tematów dla branży, nawet, gdyby miało się poprawić o 1%, warto dać się przez swoją redakcję zautopromować. To jest link do mojego zdania o MLM, które opublikował portal prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards: „Stawiam punkty za rzetelnosć”. Ale mniejsza z tym. Bardziej ciekawi mnie Twoje zdanie na ten temat. Przeczytaj, co ja myślę o tym i wyraź swoją opinię pod tekstem. Jak zwykle obserwujemy. Najbardziej konstruktywne opinie będą nagrodzone:

  1. Miejsce pierwsze wywiad w MLM MEDIA CAR i drukowanym „NM”.
  2. Drugie miejsce wywiad na portalu www.networkmagazyn.pl.
  3. Trzecie zawsze jest najgorzsze. Ale nie tym razem. Autor najbardziej konstruktywnego komentarza weźmie udział w nagraniu „Rozmowy Kontrolowane” z M. Maciejewskim i P. Wajszczakiem.  Co może to dać, dla Twojego biznesu, zapytaj Wojtka Stępkowskiego, on brał udział.”

Po zapoznaniu się z komentarzami, nagrody (dzięki którym pomożemy Wam w profesjonalnym budowaniu Waszego wizerunku i marki) kolejno otrzymują… I tu pojawił się problem. Bo spodobało mi się pięć komentarzy. Pawła Tomaszewskiego, Roberta Rzeszotarskiego, Waldka Matuszewskiego, Aleksandra Pietury i Józefa Karpińskiego. I skoro ma być dyktatura, to czy mogę zmienić zasady i przyznać pięć nagród zamiast trzech? Proponuję przeprowadzić z tymi pięcioma Waszmościami wywiady w MLM MEDIA CAR, a później je przepisać i systematycznie publikować w drukowanych wydaniach „Network Magazynu”. Co Wy na to? Jeśli nic przeciwko, to zwycięzców proszę o pilny kontakt pod adresem mailowym [email protected] lub telefonicznym 602 211 263 w celu umówienia nagrań. A jeśli werdykt się nie podoba, to będziemy musieli się zastanowić. Pomyśleć. Ku chwale branży!

Mogą Cię również zainteresować