Rozwój zespołu 2BE czyli konferencja Souvre w Łodzi

przez Dominika Kalwat-Kaszyńska
2487 odsłony

Wraz z początkiem lipca br. miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. I nie mowa tu o wakacjach, które się wtedy rozpoczęły, ale o kolejnej wielkiej konferencji firmy Souvre Internationale, która została zorganizowana przez liderów zespołu 2BE.

ee

Skoro mowa o wielkim wydarzeniu to miejsce, w którym się ono odbyło również nie mogło być przypadkowe, dlatego też organizatorzy spotkania wybrali przepiękny hotel Double Tree by Hilton w Łodzi. W roli prowadzących całą konferencję zobaczyliśmy dwie nietuzinkowe osoby – Wiolettę Meller oraz Jakuba Staszczyszyna, którzy stanęli na wysokości zadania i  stworzyli duet niesamowicie zgranych konferansjerów.

Pierwszym prelegentem, który wystąpił na scenie był Tomasz Gołdas – z zawodu strażak, a w marketingu sieciowym dyrektor regionalny Souvre. W swoim wystąpieniu opowiedział o tym, co przekonało go do tego, żeby zaangażować się we współpracę właśnie z firmą. W mocny sposób przedstawił osiągnięcia firmy oraz liczby, które mówią same za siebie. Tylko w jednym miesiącu firma potrafi wygenerować obrót sięgający 6 milionów złotych, a od początku istnienia tego biznesu mówimy już o ponad 70 milionach złotych! Te fakty były niezaprzeczalnym dowodem na to, że firma Souvre rozwija się prężnie i dynamicznie. To nie koniec argumentów, które przyczyniły się do zainteresowania naszego prelegenta pracą w MLM.

Wymienił on także różnego rodzaju szkolenia oferowane przez firmę – m.in. prestiżową Akademię Lidera i Dyrektora skierowaną do osób z pierwszego i drugiego planu marketingowego. Spółka  dostosowuje swój system pracy tak, żeby każdy mógł się w nim odnaleźć, dlatego też powstały cykliczne szkolenia dla osób chcących szlifować swoje umiejętności pracy z produktem – mowa tu o Akademii Piękna (dla najlepszych sprzedawców), czy też Akademii Piękna Professional (dla osób współpracujących z branżą beauty). Daje to szerokie możliwości rozwoju osobom nastawionym nie tylko na sprzedaż, ale również tym, które chcą budować zespół. Obrana przez firmę strategia rozwoju na kolejne lata pozwala patrzeć na przyszłość z optymizmem, o czym świadczy m.in. otwarty niedawno oficjalny oddział we Włoszech, jak również to, że Souvre dysponuje hojnym oraz innowacyjnym planem marketingowym, w którym aż 46% całego obrotu jest przeznaczane na prowizje dla partnerów biznesowych oraz programy motywacyjne i szkoleniowe.

Przed wystąpieniem kolejnej osoby warto było zaopatrzyć się w kartkę i długopis, ponieważ wiedza przekazana przez niego stała na najwyższym poziomie. To trzeba było zarchiwizować. Mowa tu o Arturze Kaszyńskim, który także osiągnął pozycję dyrektora regionalnego. Swoje wystąpienie poświęcił jednemu z flagowych produktów, który firma Souvre ma w swojej ofercie, a mianowicie kolagenowi naturalnemu. Na rynku polskim mamy ponad 400 firm trudniących się sprzedażą kosmetyków, a w całej Europie jest ich ponad 5500 i liczba ta ciągle rośnie. Jak więc pozyskać klientów i zapaść im w pamięć, tak żeby chcieli kupować od nas? Jednym z solidnych argumentów jest posiadanie wyjątkowego, a wręcz unikatowego produktu i takim właśnie bez wątpienia jest kolagen naturalny od Souvre. Nasz prelegent określił go arcydziełem polskiej kosmetologii. Jest to jedyny produkt na rynku z tak krótkim składem, który działa na przyczynę starzenia się skóry, a nie na jej skutek.

Dwa pierwsze wystąpienia rozgrzały ponad 1000 osób siedzących na sali do czerwoności. Swoją drogą, to kolejny profesjonalnie przygotowany przez zespół 2BE event, które przyzwyczaiły już nas do fantastycznej frekwencji. Skoro firma posiada w swej ofercie tak luksusowy produkt, jakim jest kolagen naturalny, to nie mogło zabraknąć specjalnie przygotowanego panelu business and beauty, który poprowadziła project manager firmy Aneta Kownacka. Gośćmi panelu były topowe liderki, które mają na swoim koncie osiągniętą pozycję dyrektorską. Zobaczyć i posłuchać mogliśmy: Ewę Suchożebrską, Klaudię Piwowarczyk, Dorotę Muryn, Dorotę Śliwińską i Marlenę Kupisz-Dąbrowską. Panie opowiedziały m.in. o tym, jak ich zdaniem pracować z mężczyznami, co je motywuje do działania, jak skutecznie pracować z produktem i rozwijać swoje zespoły oraz jak pogodzić życie rodzinne z karierą w marketingu społecznościowym.

Po tym panelu na scenie pojawił się niezwykle skuteczny lider, dyrektor okręgowy – Klaudiusz Budzyński. Pokazał na swoim przykładzie, jak mała decyzja o tym, żeby się zaangażować i pracować w Souvre zmieniła jego życie. Podkreślił mocno, że marketing sieciowy to biznes budowany z ludźmi, w którym liczą się prawdziwe relacje i to one definiują jak mocny zespół człowiek posiada. W wystąpieniu Klaudiusza nie brakowało również historii o tym, że w tym biznesie przyjdą momenty, w których wszystko będzie Ci wychodziło, ale będą również takie sytuacje, które solidnie sprawdzą Twój charakter. Po tym wystąpieniu przyszedł czas na pierwsze w tym dniu zasłużone wyróżnienia. Docenione zostały osoby za największą sprzedaż i największą rejestrację w okresie od marca do czerwca 2019 roku.

Tak jak w słynnym już i prawdopodobnie znanym przez każdego eksperymencie z piankami, w którym dzieci ćwiczyły silną wolę, tak w marketingu nie da się zrobić awansu na już albo odebrać auta natychmiast. Potrzeba cierpliwości, zaangażowania i czasu. Pytanie: czy potrafisz spokojnie zapracować na efekty, które chcesz osiągnąć? Odpowiedź na nie oraz wiele innych pytań przybliżył nam w świetny sposób dyrektor regionalny Damian Kosiorek. W swojej prelekcji położył duży nacisk na zrozumienie terminu odroczonej gratyfikacji, której zrozumienie jest niezbędne do osiągnięcia dużego sukcesu w network marketingu.

Po elektryzującym wystąpieniu Damiana przyszła kolej na biznesowy panel z prawdziwego zdarzenia, w którym pojawili się liderzy z najnowszymi awansami  na pozycję dyrektora okręgowego oraz regionalnego. Nie ma więc co ukrywać, że dynamiczny rozwój zespołu 2BE spowodował, iż cała scena zapełniona została samymi dyrektorami, a było ich aż trzynastu! W ten sposób swoją wiedzą podzielili się z nami: Mateusz Ciuruś, Michał Czubin, Mariusz Klockowski, Mariusz Weber, Jarosław Proszek, Szymon Kłaptocz, Mateusz Muzyk, Marcin Chabierski, Tomasz Karkoszka, Sebastian Pączko, Emanuel Bierza, Patryk Górszczyk oraz Dawid Hantulik. Na podstawie ich historii mogliśmy wyciągnąć multum przydatnych wniosków, zrozumieć wiele kwestii związanych z pracą w network marketingu, a także dostać solidną dawkę motywacji, która jest istotnym elementem składowym naszego zaangażowania.

W końcu przyszedł czas na wystąpienie kobiety, tym razem dyrektor krajowej – Katarzyny Kowalczyk. Podjęła się ona szeroko rozumianego tematu, którym jest sukces, a jak wiemy sukces ma wiele znaczeń. Dla każdego z nas może oznaczać coś zupełnie innego. Jednak jakkolwiek nie definiowalibyśmy sukcesu, to jeśli Twoje życie osobiste nie będzie ustabilizowane nie osiągniesz swojego celu. Żadnego. Ogromny wpływ ma na nas również rodzina, najbliższe otoczenie, związek.

Prelegentka w swoim emocjonalnym wystąpieniu przytoczyła pewien cytat: „To nie góra, na którą się wspinasz Cię męczy, tylko kamyk w Twoim bucie’’. Tym kamykiem mogą być zmartwienia, nieułożone sprawy osobiste. Możesz przejść z nimi parę kroków, aż zaczną Cię uciskać. Jeżeli nie pozbędziesz się ich to narobisz sobie tylko bólu i nie zajdziesz na wyznaczony szczyt. Prelekcja godna podziwu będąca inspiracją dla wielu kobiet.

O tym, że firma Souvre prężnie się rozwija i zmierza w dobrym kierunku, świadczą kolejne wyróżnienia wręczone podczas trwania konferencji, które przyznane zostały za awanse osiągnięte w pierwszym planie marketingowym. Na scenie mogliśmy podziwiać kilkadziesiąt osób odbierających certyfikaty i nagrody za osiągnięcie swoich pozycji.

Po przerwie przyszedł czas na ostatni panel. Tym razem na scenie pojawił się sam prezes firmy – Waldemar Smoliński, dyrektor międzynarodowy Dariusz Holeniewski, współwłaściciel firmy i zarazem dyrektor zarządzający oddziałami za granicą kraju – Łukasz Smoliński, project manager Aneta Kownacka oraz Szymon Gruszka – trener biznesu Souvre. W roli prowadzącego zobaczyliśmy Mateusza Jeża – dyrektora generalnego, który to zacne grono wziął w krzyżowy ogień pytań. Dostaliśmy sporo wskazówek odnośnie pracy z produktem, budowania wizerunku naszej marki, jak również mogliśmy porozmawiać o planach i strategii na kolejne lata.

Ostatnim prelegentem konferencji 2BE był Wojciech Piechociński – główny organizator tego wydarzenia. Pokazał, że angażując ludzi skupiamy się często na osobie, która powiedziała tylko, że chce działać. Jednak za słowami nie idą żadne czyny. Potem się dziwimy, że stoimy na jednym poziomie i nie robimy awansu. Warto pamiętać, że nie wystarczy ,,chcieć’’, musi przy tym iść w parze odpowiednie działanie. Nie warto skupiać się na takich osobach, które nic nie robią, bo nasz biznes nie pójdzie do przodu, a zamierzony cel tylko się od nas oddali. Dobry lider musi nauczyć się odpowiednio dobierać osoby do współpracy. To, że niektórzy będą chcieli nas stopować jest wiadome i wpisane gdzieś w ten biznes, ale nie rzadko ograniczamy się również sami. Wtedy powinniśmy zmienić perspektywę. Zamiast myśleć o tym, co znajomy o nas pomyśli, kiedy pokażemy mu produkty, my powinniśmy pomyśleć o tym, jak ułoży nam się z nim współpraca. W tym biznesie ważną rolę odgrywa zarządzane emocjami i to, jaką decyzję podejmiemy w kluczowych momentach.

To był już ostatni prelegent, który zamknął całą stawkę występujących na tej konferencji menadżerów i specjalistów. Punktem zwieńczającym całe wydarzenie były wyróżnienia wręczane za nowe awanse na pozycjach dyrektorskich, w tym awans na pozycję dyrektora krajowego, który osiągnął Grzegorz Szafrański.

Po oficjalnej części konferencji przyszedł czas na rozluźnienie atmosfery. Równowaga między pracą, odpoczynkiem i przyjemnościami to klucz do sukcesu. Dlatego wszyscy uczestnicy udali się na wspólną zabawę do jednego z łódzkich klubów. Imprezy Souvre są zawsze niezapomniane, bo nie często się zdarza, żeby prawie 1000 osób bawiło się na jednej imprezie… I to 1000 osób budujących swój prywatny biznes MLM. Jeżeli na tę konferencję przyjechałeś sam bo jesteś od niedawna w biznesie, to pracuj tak, żeby na następne tego typu wydarzenie zabrać nowe osoby z Twojego zespołu. Zrób sobie z tego punkt wyjściowy, najważniejszy… jako cel do zrealizowania i działaj! (Foto: Marek Jarkulisz)

Mogą Cię również zainteresować