„W dzisiejszej dobie ludzie potrzebują zainteresowania, uwagi. Jeśli rozmówca poczuje od nas takie prawdziwe, szczere zainteresowanie drugą osobą, to będzie w stanie później odwdzięczyć się tym samym. Będzie miała ochotę na więcej. Mało tego… będzie w stanie zamilknąć i pozwolić nam się wypowiedzieć, a nawet przekonać do swojego pomysłu, czy nawet coś od nas kupić” – twierdzi Ewa Brok.
W poniedziałek na fanpejdżu Network Magazynu mieliśmy zaszczyt gościć niesamowitą kobietę, która przekazała nam ogromną dawkę mocnej, profesjonalnej edukacji. Gościem Dariusza Hampla była Ewa Brok. To certyfikowany trener i mówca Brian Tracy International z zakresu savoir-vivre i etykiety biznesowej.
Wspiera firmy w etykiecie komunikacji i zwiększaniu sprzedaży poprzez budowanie dobrych relacji biznesowych w oparciu o zasady savoir-vivre. Dzieli się swoją wiedzą jako wykładowca akademicki. Publikuje również artykuły na łamach wielu czasopism branżowych oraz uczestniczy jako prelegent w konferencjach biznesowych.
Autorka interaktywnej książki „Kulturalnie w social media”. Laureatka konkursu Polish Businesswomen Awards w kategorii lider wśród trenerów etykiety biznesowej oraz laureatka pierwszego miejsca w konkursie LinkedIn Top Influencer 2021.
Dla niej i jej klientów savoir-vivre nie jest reliktem przeszłości, a odpornym na działanie czasu narzędziem w biznesie. To narzędzie wzmacnia pewność siebie i daje poczucie bezpieczeństwa w kontaktach z ludźmi. I nie chodzi o ograniczające zasady, ale o naszą autentyczność wyrażaną z klasą! Chcesz odnieść sukces w biznesie MLM? Zapraszamy! Cały wywiad w tym miejscu:
SAVOIRE-VIVRE w network marketingu czyli STRATEGIE W BIZNESIE część 18. Ewa Brok