Skuteczny menedżer w biznesie. Part 3

Czy czasem brakuje Ci czasu? Czy czasem masz wrażenie, że doba ma za mało godzin? Jak to jest, że niektórzy ludzie pomimo wielu zajęć mają czas na wszystko, a inni wiecznie tylko narzekają na brak czasu? Czy można coś z tym zrobić?

źródło: Flickr.comźródło: Flickr.com

Poniższe nagranie da Ci 5 prostych wskazówek, jak lepiej i efektywniej wykorzystać Twój czas. Jest takie powiedzenie, że ci, którzy narzekają na brak czasu osiągają najmniej, a ci, którzy osiągają najwięcej – nie mają czasu narzekać na brak czasu, bo są zajęci realizacją swoich planów, marzeń i pasji. Teraz także Ty możesz poznać 5 sekretów największych ludzi sukcesu. Te proste, ale niesamowicie skuteczne narzędzie z pewnością pomogą Ci osiągnąć TWÓJ WŁASNY SUKCES. A zatem – nie trać czasu, tylko działaj!

Leszek Leopold baron von Biberstein Kazimierski to uznany specjalista od dobrych manier i ekspert ds. protokołu dyplomatycznego, od 15 lat prowadzący kursy, warsztaty oraz szkolenia w kraju i za granicą. Absolwent szkolenia konsularno-dyplomatycznego Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP, częsty gość programów telewizyjnych (m.in. TVP 2, TVN, TVN Style), gdzie doradza widzom, jak z klasą przejść przez życie. Od 8 lat członek rady programowej „Network Magazynu”. Twórca i dyrektor Śląskiego Instytutu Szkoleń.

Mogą Cię również zainteresować