SOUVRE INTERNATIONALE. Nowy, polski MLM

przez Weronika Szewczyk

W czerwcu 2016 roku w łódzkim hotelu Doubletree by Hilton odbyła się ogólnopolska konferencja nowej, polskiej firmy MLM o nazwie SOUVRE INTERNATIONALE. Oficjalny start tego biznesu miał miejsce 3.04.2016 r. w Toruniu, gdzie miała miejsce widowiskowa konferencja dla partnerów.

ee

Start SOUVRE był nader ciekawy z punktu widzenia obrotów. Już pierwsze trzy dni od otwarcia sklepu internetowego osiągnięty obrót wyniósł ponad 1 000 000 zł, zamykając pierwszy miesiąc działalności na poziomie blisko 2 500 000 zł. z gronem prawie 10 000 partnerów biznesowych. Zaledwie półtorej miesiąca po otwarciu sklepu firmy SOUVRE, część jego partnerów z grupy Wojciecha Piechocińskiego postanowiła zorganizować dla swojej ekipy kolejną, tym razem Techniczną Konferencję, dotyczącą sposobu pracy, produktów i wizji firmy. Po raz kolejny sala na 1000 osób została wypełniona po brzegi.

Firma zdając sobie sprawę z konieczności profesjonalizacji branży network marketingowej kierując się dewizą, iż motywacja do działania jest wypadkową posiadanej wiedzy i świadomości biznesowej, zapewniła uczestnikom tego spotkania wystąpienia najlepszych praktyków w kraju. Już od pierwszych chwil rejestracji sprawna organizacja i przygotowanie robiły ogromne wrażenie. Konferencja zaczęła się punktualnie i na scenie pojawiła się dwójka doświadczonych już konferansjerów, których energia i humor towarzyszyła nam przez całe wydarzenie.

Po krótkim wstępie na scenie pojawił się pierwszy prelegent – dyrektor regionalny Marcin Kapusta, który przedstawił łatwy do wytłumaczenia i przekazania osobom w grupach sposób na to, jak można wykorzystać plan marketingowy firmy we własnym pomyśle na życie oraz jak wiele możliwości na realizację własnych celów daje marketing sieciowy. Po tym wystąpieniu na scenie zagościł oficjalny trener produktowy firmy – Remigiusz Lewandowski, który w oparciu o badania naukowe starał się ukazać ogromną przewagę konkurencyjną naturalnej witaminy C, jaką SOUVRE ma w swojej ofercie. Wyjaśnił również jak priorytetową sprawą jest jej zażywanie w kwestii zachowania dobrego stanu zdrowia.

W następnej kolejności na scenie pojawiło się kilkunastu dyrektorów okręgowych, którzy w panelu podzielili się swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami na temat ich pracy i sposoby podejścia do działania w zespołach. Wśród nich byli: Mateusz Ciuruś, Paweł Wieteska, Damian Kowalczyk, Barbara Szlachta-Spaczyńska, Artur Kaszyński, Szymon Kłaptocz, Robert Kwieciński, Andrzej Lisiński, Paulina Dereń, Fabian Bystry, Michał Podlas oraz Tomasz Bielusiak. Tuż po nich na scenę wkroczył Mateusz Jeż – dyrektor krajowy, jedna z kilku osób znajdujących się na przedostatniej pozycji w planie marketingowym oraz jeden z dwóch głównych organizatorów tego wydarzenia, który pokazał jak wyglądała jego historia podczas startu tego projektu. W zabawny i ciekawy sposób przekazał cenne lekcje o metodach pracy w MLM, zaangażowaniu i tym co powoduje tak ogromne przyrosty jak te, które osiągnął w ciągu ostatnich kilku miesięcy.

Kolejne 20 minut konferencji należało do Wojciecha Piechocińskiego, w którego grupie znajdowali się wszyscy uczestnicy tego spotkania. To inicjator oraz organizator całego „zamieszania” jakie działo się 5 czerwca br. w Łodzi. W swoim wystąpieniu Piechociński niezwykle jasno pokazał, jak bardzo budowanie własnego biznesu MLM jest podobne, a wręcz niemal identyczne, z rozwijaniem własnej firmy w biznesie tradycyjnym. Z jedną tylko różnicą – w naszej branże uczysz się bycia biznesmenem bez ryzyka, kosztów i kapitału, jaki niezbędny jest do założenia własnej firmy tradycyjnej. Wnioski nasuwają się same. Tak samo jak przed tą konferencją, kiedy Wojciech dzielił się z nami swoją wiedzą w webinarze dla portalu Networkio.eu – nagranie do tej pory cieszy się dużym powodzeniem.

Na zakończenie pierwszej części konferencji odbyło się wystąpienie jednej z najbardziej wyczekiwanych postaci tego wydarzenia, prezesa Souvre Internationale – Waldemara Smolińskiego. To wieloletni przedsiębiorca, absolwent Master of Business Administration na Franklin University Ohio, świetny mówca. Po tym wystąpieniu każdy partner firmy uświadomił sobie, że jest w najlepszym możliwym miejscu, bo tylko biznes, którego cele i priorytety są spójne z tymi, jakie mają jego założyciele, jest w stanie osiągnąć spektakularny sukces i być miejscem budowania stabilnego przedsięwzięcia na lata.

Po przerwie nadszedł czas na dwóch ostatnich prelegentów. Gościem specjalnym wydarzenia był jeden z najbardziej rozpoznawalnych w naszym kraju trenerów rozwoju osobistego – Michał Wawrzyniak. Od pierwszych sekund na scenie pozyskał pełną uwagę słuchaczy i przez ponad półtorej godziny uświadamiał, jak wielką role odgrywa budowanie marki osobistej w oparciu o swoje doświadczenie oraz jaką wartością i przewagą konkurencyjną dysponuje na rynku firma SOUVRE.

I przyszedł czas na podsumowanie. Ostatnim prelegentem zaproszonym na scenę był Dariusz Holeniewski. Dla osób, które o nim jeszcze nie słyszały warto przytoczyć kilka słów… Ma zaledwie 28 lat a już w tym wieku może poszczycić się kilkoma, znaczącymi osiągnięciami. Studia ukończył z wyróżnieniem, a w marketingu sieciowym do tej pory zarobił ponad 2,5 mln zł. – jego miesięczne prowizje przekraczają 70 000 zł. Jest laureatem nagrody PNSA oraz MLM BUSINESS AWARDS. To kluczowa osoba odpowiadającą za sieć konsumencko-sprzedażową firmy SOUVRE, a jego zespół przyzwyczajony jest to pobijania wszelakich rekordów. Niektórzy twierdzą, że ma tzw. „Dotyk Midasa” i gdy bierze się za pracę z człowiekiem to zamienia go w lidera w iście ekspresowym tempie. Po jego prelekcji można śmiało powiedzieć, że publika ze szkolenia była bardzo zadowolona.

Wisienką na torcie było wręczenie nagród i wyróżnień za osiągnięcie najwyższych poziomów w firmie oraz za super wyniki rekrutacyjne i sprzedażowe. W tym momencie można było domyślać się, że przy tak dynamicznym tempie rozwoju osób tych będzie dużo. Ponad 100 odebranych nagród na sali mieszczącej 1000 uczestników robiło spore wrażenie. Po szkoleniu wszystkie osoby wyróżnione miały okazję spotkać się na uroczystym bankiecie i afterparty w jendym z najlepszych łódzkich klubów, gdzie miały możliwość rozmowy z właścicielem, trenerami i liderami tego biznesu po to, aby zacieśnić więzy i dyskutować o ulepszaniu dalszych planów rozwojowych firmy. Afterparty skończyło się o świcie więc widać, że ludzie w SOUVRE potrafią nie tylko mądrze i ciężko pracować, ale też bardzo dobrze się bawić.

Według otrzymanych danych Firma SOUVRE INTERNATIONALE pobija wszelkie rekordy tempa rozwoju, jakie dotychczas pokazały w Polsce inne  firmy network marketingowe, a to przecież dopiero początek. Warto więc przyjrzeć się temu biznesowi w dalszej perspektywie, co z pewnością uczynimy. Na koniec jeszcze krótka wideo relacja z tego wydarzenia. Zapraszamy:

Mogą Cię również zainteresować