Spółka Oriflame bierze rozmach?

przez Maciej Maciejewski
629 odsłony

Czy wiecie, że taki gigant branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy (DS/MLM) jak Oriflame, nigdy nie działał oficjalnie na rynku niemieckim? Dopiero teraz spółka poszerzyła swoją listę obecności o ponad 60 rynków, uruchamiając również sprzedaż w kraju za Odrą. Oficjalne rozpoczęcie działalności Oriflame w Niemczech miało miejsce 30 listopada br.

Po raz pierwszy od ponad 20 lat Oriflame rozpoczyna sprzedaż na nowym rynku europejskim. W ten sposób Niemcy dołączyły do europejskiego regionu Oriflame, kierowanego przez wiceprezesa Koppany’ego Berkesa, z przedstawicielem krajowym Lilian Facht na czele tego nowego dla firmy rynku.

Zdaniem spółki stanowi to wyjątkową okazję biznesową, ponieważ Niemcy są jednym z największych rynków sektora DS/MLM na świecie – 60% niemieckich konsumentów ufa rekomendacjom rodziny i przyjaciół, jako najważniejszemu źródłu informacji przy dokonywaniu zakupów.

„Rynek produktów kosmetycznych w Niemczech rozwija się również szybko, przy szacowanym, rocznym wzroście na poziomie 4,8%. Otwierając dystrybucję na tym terenie, chcemy wzmocnić biznes Oriflame, rozszerzyć naszą obecność w Europie i przybliżyć milionom niemieckich konsumentów unikalne podejście spółki do piękna, inspirowanego naturą i napędzanego przez naukę” – czytamy w informacji prasowej.

– Przygotowując się do wprowadzenia marki na rynek, otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii od przedsiębiorców zajmujących się systemem sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy w Niemczech oraz krajach sąsiednich, którzy wyrazili zainteresowanie dołączeniem do Oriflame jako partner marki i polecaniem naszych produktów klientom od pierwszego dnia. Witamy członków-założycieli w naszej globalnej społeczności kosmetycznej i życzymy im samych sukcesów – powiedziała Lilian Facht.

Partnerzy firmy w Niemczech skorzystają z najnowszej wersji Planu Sukcesu Oriflame, niedawno wprowadzonych cyfrowych narzędzi biznesowych, takich jak aplikacja Oriflame, a także ze stale rozwijającej się gamy produktów kosmetycznych i wellness, opartych – jak twierdzi spółka – „na wysoce skutecznych formułach i odpowiedzialnym rozwoju opartym na ścisłych normach bezpieczeństwa”.

Mogą Cię również zainteresować