Spółka Tupperware sprzedaje swój biznes Nutrimetics Beauty

przez Maciej Maciejewski

Tupperware Brands Corporation, globalna firma zajmująca się sprzedażą bezpośrednią ogłosiła, że osiągnęła ostateczne porozumienie w sprawie sprzedaży swojej marki kosmetycznej o nazwie Nutrimetics Beauty. Podmiot działa w Australii, Nowej Zelandii i Francji.

źródło: Pixabay

Transakcja jest kolejnym krokiem w planie naprawczym spółki Tupperware, polegającym na zbyciu podmiotów niezwiązanych z podstawową działalnością. Warunki transakcji, w tym przewidywany termin jej zamknięcia, nie zostały ujawnione.

Warto przypomnieć, że sprzedaż firmy kosmetycznej Nutrimetics Beauty następuje tuż po pozbyciu się innej kosmetycznej marki Avroy Shlain w Republice Południowej Afryki w I kwartale 2021 roku oraz sprzedaży firmy kosmetycznej House of Fuller w Meksyku w II kwartale 2022 roku.

– Cieszymy się, że osiągnęliśmy porozumienie w sprawie sprzedaży naszej firmy Nutrimetics Beauty Business. Cały czas koncentrujemy się na realizacji naszego planu naprawczego, a sprzedaż naszych aktywów niezwiązanych z podstawową działalnością, w tym Nutrimetics, jest spójna z tą strategią, ponieważ pozwala firmie Tupperware bardziej skoncentrować się na rozwoju podstawowej marki. Nasz cel pozostaje ten sam – przywrócić tę kultową markę do zrównoważonego rozwoju – powiedział Miguel Fernandez, prezes i dyrektor generalny Tupperware Brands.

Mogą Cię również zainteresować