Essay Citations Mla Summary Of Poem A Legend Of The Northland Take A Cover Letter To An Interview Windows Presentation Foundation Terminal Server Print W Windows Xp

Sposób na kryzys? Robić to samo! Inaczej, ale to samo! Dystrybutorzy Nature’s Sunshine w czasie pandemii

przez Maciej Maciejewski

Nikt nie może powiedzieć, że kryzys nie istnieje. Istnieje i dotyka każdej branży, również sektora MLM. Na szczęście ta branża ma największe możliwości adaptacyjne i to w network marketingu pracują najodważniejsi i najbardziej kreatywni. Tacy też są dystrybutorzy w firmie Nature’s Sunshine Products.

Grzegorz Małachowski, dyrektor generalny NSP Poland

Choć wielu z nich nauczyło się pracować z ludźmi twarzą w twarz organizując szkolenia i prezentacje dla setek ludzi, to wszyscy w mgnieniu oka zrozumieli, że rzeczywistość jest już inna i ich praca zmieni się nie do poznania. Zmieniła się, ale oni wciąż robią to samo. Inaczej, ale to samo.

Siłą Nature’s Sunshine jest ten sam od lat przekaz o konieczności dbania o zdrowie. Każdy może odnieść sukces i każdy potrzebuje do tego czegoś innego – wsparcia merytorycznego, motywacji lub pieniędzy. Bez wątpienia jednak każdy, aby odnieść sukces potrzebuje dobrego zdrowia. I to jest największa moc dystrybutorów Nature’s Sunshine, którzy dzielenie się zdrowiem przenieśli do internetu. Z niebywałą łatwością zamienili hotelowe sale konferencyjne na pokoje webinarowe. Piszą maile, posty w mediach społecznościowych, rozmawiają przez telefon czy komunikatory internetowe.  Działają w zupełnie innej rzeczywistości, ale komunikują te same wartości.

Również Nature’s Sunshine jako firma postawiła sobie za cel realizację wszystkich planów. Nie udajemy, że nie ma kryzysu, ale nie mamy zamiaru się mu poddawać. Wspólnie z naszymi dystrybutorami ciężko pracujemy, żeby sprostać wszystkim założeniom, które przecież powstały na długo przed wybuchem pandemii.

Chcielibyśmy wprowadzać nowe produkty na spotkaniach ze specjalistami. To niemożliwe, ale zaplanowane nowości trafiają do oferty bez opóźnień. W kwietniu wprowadziliśmy do sprzedaży dwa nowe produkty: Bowel Build i MSM. Na oba nasi klienci czekali z niecierpliwością. Start sprzedaży odbył się w trakcie webinaru, który był frekwencyjnie rekordowy. Przed nami ekscytujące miesiące. W każdym z nich chcemy poszerzyć naszą ofertę o nowe produkty i będziemy to robić bez względu na sytuację związaną z COVID-19.

Współpraca z Instytutem Integracji Medycyny również wygląda inaczej. Spotkania z dr Andrzejem Balcerzakiem też trafiły do internetu. Webinary Integmed cieszą się ogromną popularnością. W każdy wtorek przed monitorami komputerów zasiadają setki naszych klientów i nie tylko, aby poznać najnowsze doniesienia ze świata nauki i medycyny na temat suplementów diety.

We wszystkich działaniach wspiera nas gigant z prawie 50-letnim doświadczeniem. Nasz amerykański zakład produkcyjny w Utah działa pełną parą. Nasze produkty cieszą się teraz ogromną popularnością, a my jesteśmy w stanie zapewnić ich dostępność.

Jesteśmy członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej i możemy zaoferować naszym dystrybutorom inicjatywy podjęte przez wiele firm. W ramach Akademii Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej mamy dostęp do specjalistycznych webinarów i szkoleń skrojonych dla naszej branży. Nasi dystrybutorzy uważają je za rewelacyjne.

Wszędzie słyszymy, że na obecną sytuację nie można było się przygotować. Po prawie dwóch miesiącach pandemii musimy powiedzieć, że w zasadzie byliśmy gotowi. Wyniki za pierwszy kwartał to potwierdzają. Możemy bardzo odważnie patrzeć w przyszłość, bo pracujemy z genialnymi dystrybutorami.

Mogą Cię również zainteresować