
„Network Magazyn” objął to wydarzenie patronatem medialnym. The Challenger Sale to interaktywne szkolenie ujawniające psychologiczne mechanizmy towarzyszące podejmowaniu decyzji – zarówno biznesowych, jak i osobistych w oparciu o system własnych przekonań, wartości i dążeń do zaspokojenia fundamentalnych potrzeb klienta. To wypracowanie indywidualnych narzędzi sprzedażowych w oparciu o silę wartości sprzedawcy.
GŁÓWNE CELE SZKOLENIA (forma warsztatów):
- Stworzenie unikatowego obrazu marki osobistej „personal branding” dla każdego z uczestników indywidualnie, poprzez poznanie i wdrożenie sprawdzonych prawideł budowy opinii eksperckiej,
- Doskonalenie umiejętności skutecznego diagnozowania kluczowych potrzeb rozmówcy – jego kanałów, jakimi zbiera informacje oraz wywiera wpływ na świadome stosowanie efektywnych narzędzi perswazyjnych.
KLUCZOWE KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
- Poznanie kluczowych narzędzi diagnozujących psychologiczny profil rozmówcy,
- Udoskonalenie umiejętności prowadzenia profesjonalnych rozmów sprzedażowych,
- Wzmocnienie umiejętności skutecznego diagnozowania potrzeb rozmówcy i dostosowania do nich doboru kluczowych argumentów – skuteczne narzędzia dostosowawcze.
NAJWAŻNIEJSZE ZAGADNIENIA:
Krok 1 – Członkostwo gloryfikuje – stań się specjalistą w swojej branży.
Krok 2 – Daj się zauważyć. Jak powinna wyglądać Twoja autoprezentacja w social media?
Krok 3 – Odwrócenie procesu sprzedaży – niech klient zabiega o Ciebie.
SESJA WARSZTATOWA „KLIENT I JEGO OSOBISTE POTRZEBY” –DIAGNOZA
- TEACHING – na czym polega sprzedaż prowokacyjna – wypracowanie indywidualnych narzędzi startowych w kontakcie z klientem.
- TAILORING – analiza konkretnych profili klientów – metaprogramy. Dostosowanie przekazu zgodne z analizą psychologiczną klienta. Przejęcie kontroli podczas rozmowy. 100% warsztat!
SESJA WARSZTATOWA – MAGICZNY KIJ
Interaktywne ćwiczenie, ukazujące współzależności między personalne. Ćwiczenie JEST odpowiedzią na pytanie: „gdzie zaczyna się prowokacja sprzedażowa, a gdzie powinna mieć swój koniec? Ćwiczenie silnie wpływające na automotywację uczestników.
MAPA EMPATII – POZNAJ SWOJEGO KLIENTA
Narzędzie sprzedażowe opracowane przez firmę XPLANE. Przez wielu nazywane jest metodą profilowania klienta. Pozwala na wczucie się w osobiste pragnienia klienta poprzez analizę jego środowiska i zależności jakie w nim zachodzą:
- Co klient słyszy?
- Co klient tak naprawdę myśli i czuje?
- Co klient mówi i robi?
- Jakie klient ma bolączki?
- Jakie są jego korzyści?
Głównym prowadzącym szkolenie będzie Mateusz Mrozowski – czynny menadżer i doradca biznesowy. Trener i coach sprzedaży. Szkolił i współpracował z takimi markami jak: Energa, SGS, IKEA, Gamma discover, Jbb coaching. Jako ekspert publikuje na łamach magazynów Forbes, Marketer+, Szef Sprzedaży, Franczyza & Biznes, Brief, Law Business Quality. Trener mentalny kadry paraolimpijskiej. Jest autorem książki: „Sprzedaż jest $exy, albo nie ma jej wcale”.
Drugim prowadzącym szkolenie będzie Marcin Juchniewicz – psycholog, mówca motywacyjny, trener, coach, dyrektor zarządzający Grupy Eduneo. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Podróżnik eksplorujący głównie rejon Ameryki Południowej oraz Środkowej. Aktor, specjalista ds. komunikacji interpersonalnej, pracy zespołowej, komunikacji wpływu oraz wystąpień publicznych. W trakcie 15-sto letniej pracy zawodowej wyspecjalizował się w tworzeniu i wdrażaniu programów szkoleniowych dedykowanych pracownikom na stanowiskach specjalistycznych i menadżerskich. Na przestrzeni ostatnich lat przeprowadził ponad 800 szkoleń dla różnych organizacji na rynku polskim oraz zagranicznym.
Szkolenie odbędzie się 22 kwietnia 2016 roku w JM HOTEL, ul. Grzybowska 45, Warszawa. Zapraszamy do zakupu biletu na:
Do 10 kwietnia 2016 roku preferencyjne ceny biletów. Bilet General można otrzymać również gratis, otwierając za pomocą organizatora firmowe konto w mBanku. Prześlij dane kontaktowe na biuro@ppiu.pl.