W dziewiętnastym odcinku tygodnika STRATEGIE W BIZNESIE gościem Dariusza Hampla była Anna Urbańska. To autorka świetnych książek, neurocoach i master trenerem STRUCTOGRAM®. To metodologia, która wykorzystując wiedzę o genetyce mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarządzać i radzić sobie w relacjach ze sobą i innymi ludźmi. Zatem nasz gość „koloruje” ludzkie mózgi.
Wiedzę zdobywa na szkoleniach u takich mentorów jak Anthony Robbins, Blair Singer czy Brian Tracy. Pracuje z największymi firmami międzynarodowymi, takimi jak Citibank, DHL, Oracle czy Deutsche Bank, ale również z tymi mniejszymi, lokalnymi, małymi przedsiębiorcami.
Od blisko 25 lat jest przedsiębiorcą. Zarządza firmą szkoleniową CONCRET i jest wiceprezesem zarządu oraz partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych, którą od zbankrutowanej spółki współdoprowadziła do sieci blisko 40 szkół działających w systemie franczyzowym na terenie całej Polski.
Jest jednym z nielicznych na świecie neurocaochów. Absolwentka 6 kierunków studiów podyplomowych i wykładowca na wyższych uczelniach. Autorką 9 książek, m.in.: „Otrzep kolana i biegnij”, „Mózg fabryka sukcesu”, „Teraz autentyczność” oraz współautorką przewodników: „Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność” i „Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni”, „DNA biznesu”, „Był sobie mózg. Instrukcja obsługi mózgu…” czy charytatywnego projektu „Kod życia. O tym, czego warto nauczyć się od kota”. Jak nam powiedziała tuż przed wywiadem:
Moją pasją jest rozwój osobisty i odkrywanie potencjału ludzkiego. Przez moje programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 30 tysięcy osób, które z powodzeniem realizują swoje cele i żyją pełni spełnienia i pasji.
Prywatnie jest szczęśliwą kobietą, mamą dorosłego syna i żoną Górala. Kocha koty i ich styl życia. W roli kobiety odnajduję się każdego dnia, a szczególnie, kiedy zastanawia się co na siebie włożyć albo, kiedy szuka w torbie kluczy. Jest szefem, który czasem zbyt miękko podchodzi do swojego zespołu. Nie ma dla niej nic ważniejszego niż rodzina i spełnianie się w różnych obszarach życia, przez które mknie zgodnie z maksymą: „Miej cierpliwość, wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe”.
Zapraszam serdecznie do uważnego przesłuchania całej rozmowy na fanpejdżu Network Magazynu – jedynego w Polsce, niezależnego pisma o branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy. Jestem pewien, że skrzętnie wyłuskane z niej nader wartościowe informacje pomogą Wam w jeszcze prężniejszym rozwoju Waszych struktur MLM. Wywiad znajdziecie tutaj:
STRATEGIE W BIZNESIE część 19. Ania Urbańska