„Później systematycznie odkrywałam wiele innych, cennych atrybutów marketingu sieciowego. Ważna jest dla mnie spójność z firmą, którą osiągnęliśmy dzięki wysokim standardom etycznym i moralnym czy prorodzinności. Dzięki takim rzeczom z łatwością mogę polecać tę działalność innym ludziom, bo wiem, że daję im coś naprawdę wartościowego” – powiedziała Monika Grzesiek.
Jej motto życiowe brzmi: „Zbuduj człowieka, a on zbuduje zespół”. Dyrektor w polskiej firmie działającej w systemie MLM. Długo szukała swojej drogi kończąc różne szkoły i kursy. Gdy 15 lat temu trafiła na network maketing zachwyciła się sprawiedliwością tego systemu i jego możliwościami.
Dziś z pasją buduje w tym biznesie zwycięskie zespoły. Prywatnie szczęśliwa żona jeszcze szczęśliwszego męża oraz matka dorosłej dwójki dzieci. U boku męża – pastora, już od 30 lat zaangażowana w bardzo ciekawą działalność misyjną.
Na temat branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy (MLM) rozmawialiśmy poważnie z Moniką Grzesiek na fanpejdżu Network Magazynu. Cały wywiad można teraz wysłuchać klikając w poniższy link. Zapraszam.
STRATEGIE W BIZNESIE część 32. Monika Grzesiek