Prowadzący wydarzenie Krzysztof Ibisz nie krył entuzjazmu otwierając Zimową Konferencję NSP. Spotkanie obfitowało w wiele interesujących newsów związanych z najbliższymi planami rozwojowymi koncernu Nature’s Sunshine Products, ale partnerzy tego biznesu mieli również wiele powodów do wyrażenia nieukrywanego zadowolenia z tego, co firma zrobiła na terenie Polski w roku 2015. Ogrom sukcesów z poprzedniego roku doskonale oddawał zaparkowany w hotelowym holu, luksusowy Mercedes, oznaczony logotypami Nature’s Sunshine. Samochód ten należy oczywiście do jednego z dystrybutorów NSP Polska. Dynamicznym wzrostem obrotów i bardzo ciekawymi wynikami firmy NSP Polska pochwalił się zaraz na początku konferencji Grzegorz Małachowski, dyrektor krajowy Nature’s Sunshine Products Poland:
– Lata 2014/2015 okazały się dla naszego biznesu okresem przełomowym, co zauważyło i doceniło również pismo „Network Magazyn” w swoim najnowszym raporcie finansowym o wynikach branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego w Polsce. Nie mogło być inaczej, gdyż regularnie zaliczamy 120% wzrosty. Mało tego – informacje, które zaraz usłyszycie w następnych prelekcjach wyraźnie zwiastują nam w przyszłości jeszcze większą dynamikę – powiedział Grzegorz Małachowski dziękując wszystkim dystrybutorom za świetną pracę.
Dyrektor opowiedział również o promocjach biznesowych przygotowanych dla dystrybutorów Nature’s Sunshine. Luksusowe wycieczki do USA, dodatkowe premie czy możliwość sfinansowania samochodu – to tylko niektóre bonusy przygotowane przez firmę na rok 2016.
Firmowym newsem roku podzielił się z uczestnikami konferencji gość specjalny – Bryant Yates, prezydent Nature’s Sunshine Products INC. Poinformował oficjalnie, że jeszcze w tym roku koncern otworzy pięć nowych, europejskich rynków, dla których centralnym punktem logistycznym będzie Polska. Jakie konkretnie będą to kraje, na których terenie będzie można budować struktury NSP, okaże się już niebawem. Na własne oczy widziałem jak podekscytowani liderzy na tę wieść już zacierali ręce do pracy.
Z amerykańskiej centrali firmy przybyła również Lynda Hammons, senior vice prezydent ds. jakości, która za pomocą swojego kompetentnego wykładu udowodniła, że prozdrowotne produkty oferowane przez NSP wytwarza się w oparciu o najwyższe z możliwych obecnie na świecie standardów – zarówno technologicznych jak i jakościowych. Stricte produktowa, również w kontekście naukowym, okazała się prelekcja dr n. med. Macieja Koselaka – specjalisty chirurgii ogólnej Wojskowego Instytutu Medycznego w Warszawie, profesora Wyższej Szkoły Zawodowej Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie. Ten wysokiej klasy naukowiec w szczególności skupił się na zagadnieniach związanych z lecytyną. Mówił o jej biodostępność i roli w organizmie człowieka. Lecytyna w kapsułkach to najnowszy produkt w ofercie Nature’s Sunshine w Polsce, który w sprzedaży pojawił się kilka dni przed Zimową Konferencją.
Po części edukacyjnej przyszła pora na nagrody i wyróżnienia dla najprężniejszych dystrybutorów. Wręczający je Grzegorz Małachowski i prowadzący całe wydarzenie Krzysztof Ibisz mieli mnóstwo roboty. Uznania, oklaski, awanse i czeki otrzymało tak wielu nowych liderów i dyrektorów, że miałem olbrzymie problemy ze zmieszczeniem ich wszystkich w kadr szerokokątnego obiektywu. Kryształowe statuetki, grawerowane dyplomy, ale również czeki na pięciocyfrowe kwoty, wycieczki do Stanów Zjednoczonych i Irlandii to namacalne symbole sukcesu, którymi obdarowano najlepszych dystrybutorów. Nagrodzonym dyrektorom osobiście pogratulował również Bryant Yates. Sobotnią konferencję zakończył interesujący koncert zespołu wokalnego The Voices. Znany z telewizyjnego programu X Factor chór, na żywo spisał się znakomicie. Ostatnim punktem sobotniego spotkania był wieczór taneczny w sali Aviator na X piętrze hotelu. Fantastyczna zabawa trwała do późnych godzin nocnych.
Szampańska zabawa poprzedniej nocy pozwoliła na chwilę zapomnieć o pracy. Nadeszła jednak niedziela, która miała upłynąć pod znakiem szkoleń biznesowych. To właśnie teraz receptą na spektakularny sukces mieli podzielić się najlepsi z najlepszych dystrybutorów Nature’s Sunshine.
Jako pierwsi głos zabrali Agnieszka Hernik, Grażyna Krukar i Robert Cieślik. Ich zdaniem sukses w NSP opiera się o najwyższą jakość produktów. Kolejni mówcy to Elżbieta Garus, Lidia Bogusz, Teodor Małek oraz Dariusz Krysiuk. W ich prezentacjach aż roiło się od niezawodnych sposobów na prowadzenie biznesu MLM. Ich sukcesy to żywy dowód na skuteczność stosowanych metod. O fazach MLM opowiedział jeden z prowadzących niedzielne spotkanie, Marek Kacperowski. Zaraz potem głos zabrał gość z Ukrainy – Oleg Niezhegorodcev, który zdradził wszystkim obecnym „Sekrety tworzenia efektywnej organizacji”. Ostatnim wystąpieniem była prezentacja Marka Wierbiłowicza, zatytułowana „Sukces to Twój wybór”. Fantastyczne przemówienia charyzmatycznych postaci to sól ziemi marketingu wielopoziomowego. Szkolenia z drugiego dnia Zimowej Konferencji Nature’s Sunshine to gotowa recepta na sukces.
Każdy, kto buduje swój prywatny network marketing w oparciu o współpracę z Nature’s Sunshine Products, na niedzielnym szkoleniu otrzymał tak potężną dawkę informacji i profesjonalnej wiedzy, że teraz wzrosty tego biznesu powinny oscylować w granicach 200% rocznie. Czy tak będzie? Przekonamy się już niebawem…