Superbrands i PNSA łączą siły

przez Katarzyna Czechowska
356 odsłony

Strategiczny alians dwóch znaczących nagród. Polish Nations Sales Awards i Superbrands Polska podpisały porozumienie o współpracy. Przypominamy o zbliżającym się terminie kończącym przyjmowanie zgłoszeń do tegorocznej edycji PNSA!

Superbrands to nagroda dla zespołów marketingowych, przyznawana w uznaniu ich wysiłków na rzecz budowy silnych marek w sektorze konsumenckim i biznesowym. Dotychczas w Polsce odbyło się pięć edycji Superbrands i trzy edycje Business Superbrands. Polish National Sales Awards to konkurs skierowany do sprzedawców, którego celem jest budowanie, rozwój i wdrażanie najwyższych standardów sprzedaży oraz nagradzanie i wyróżnianie etycznych zachowań. W tym roku nagrody zostaną przyznane po raz czwarty.

Kooperacja ma podkreślać znaczenie, jakie dla budowy pozycji konkurencyjnej na rynku ma współpraca działów marketingu i sprzedaży; jej istotą będzie wzajemne wsparcie strategiczne i merytoryczne oraz wspólne działania podejmowane pod szyldem Superbrands i PNSA. Partnerstwo będzie także okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy pomysłodawczyniami i inicjatorkami polskich edycji obu przedsięwzięć: Elżbietą Pełka (PNSA) i Niną Kowalewską-Motlik (Superbrands Polska). Obie znalazły inspirację na rynku brytyjskim, skąd pochodzi zarówno idea Superbrands, jak i National Sales Awards.

– Będąc przedsiębiorcą na bardzo szybko rozwijającym się rynku zaczęłam zdawać sobie sprawę z tego, jak bardzo istotna dla organizacji/przedsiębiorstwa jest sprzedaż, osiąganie wyników sprzedażowych, etc. Ten element zawsze determinuje rozwój danej organizacjiuzasadnia swoje zaangażowanie Elżbieta Pełka, prezes PNSA. Nina Kowalewska-Motlik podkreśla z kolei, że warunkiem sukcesu sprzedażowego jest silna marka: – Superbrand oferuje konsumentom wyjątkowe korzyści, dlatego sięgają po nią chętniej, niż po inne – mówi. Uroczysta gala finałowa VI edycji Superbrands została zaplanowana na maj tego roku, nagrody PNSA zostaną wręczone w październiku.

Przypominamy, że każdy czujący się na siłach menedżer może jeszcze zgłosić swoje uczestnictwo do tegorocznej edycji Polish National Sales Awards – Profesjonalny Sprzedawca roku 2011, w 12 kategoriach: Menedżer Sprzedaży Roku, Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży, Zespół Sprzedaży Roku, Sprzedawca Roku, Trener Sprzedaży Roku, Menedżer ds. Obsługi Klienta, Sprzedawca Roku – Sprzedaż Bezpośrednia, Menedżer Branży MLM, Lider Samorządowy, Key Account Manager, Doradca Finansowy Roku oraz E-Commerce. Termin na przyjmowanie zgłoszeń został przedłużony do 31 maja 2012 roku.

Mogą Cię również zainteresować