Sympozjum z okazji stulecia urodzin Mary Kay Ash

przez Katarzyna Wagner

Amerykański koncern kosmetyczny Mary Kay z siedzibą w Dallas upamiętni stulecie urodzin założycielki tego network marketingowego biznesu – Mary Kay Ash, organizując specjalne sympozjum naukowe, poświęcone przywództwu The Mary Kay Foundation.

Mary Kay AshMary Kay Ash

Organizowane wydarzenie będzie zatytułowane „Ponadczasowe lekcje przywództwa Mary Kay Ash” i będzie miało na celu nagłośnienie unikalnych wartości reprezentowanych przez legendarną założycielkę firmy oraz jej postawy i cech charakteru, które wciąż pomagają odnieść ogromny sukces biznesowy wielu milionom osób na całym świecie. Konferencja odbędzie się 2 maja br.

W panelu sympozjum wezmą udział menadżerowie Mary Kay Inc.: Sheryl Adkins-Green (dyrektor ds. marketingu), Anne Crews (wiceprezes ds. public relations), Nathan Moore (prezydent Mary Kay North America) oraz Julia Simon (dyrektor ds. prawnych i sekretarz korporacyjny), którzy podzielą się m.in. spostrzeżeniami na temat, jak z powodzeniem zastosowali zasady ujęte w najlepiej sprzedającej się książce Mary Kay Ash o metodach takiego zarządzania ludźmi, aby w MLM zainspirować wyjątkowe rezultaty.

Gościem specjalnym i moderatorem wydarzenia będzie wielokrotnie nagradzana reporterka kanału Fox 4 News – Clarice Tinsley. Cieszy się ona w Ameryce dużym uznaniem (została m.in. uhonorowana prestiżową nagrodą George’a Fostera „Peabody”. Clarice Tinsley miała wyjątkowy przywilej poznania Mary Kay Ash osobiście, więc będzie mogła wnieść nader wyjątkową perspektywę w to przedsięwzięcie.

Fundacja Mary Kay w głównej mierze zajmuje się przeciwdziałaniu przemocy domowy, poświęca się również badaniom nad znalezieniem leku na raka. Od momentu powstania w 1995 roku fundacja przyznała już ponad 74 miliony dolarów na wsparcie wielu organizacji zaangażowanych w położenie kresu przemocy w rodzinie i wynalezieniu leków na raka u kobiet. Mary Kay Ash urodziła się 12 maja 1918 roku w Hot Wells w Teksasie. Zmarła 22 listopada 2001 roku. Działającą do dziś z powodzeniem w systemie network marketing firmę Mary Kay założyła w 1963 roku za 5 000 dolarów.

Mogą Cię również zainteresować