Szkolenia w FM Group

przez Marek Wyrzychowski

12.11.2008:Szkolenia w FM Group Ostatnio mieliśmy możliwość uczestniczyć w szkoleniach zorganizowanych przez liderów firmy FM Group. Najpierw w dniach 18-19 października r.

 

Już na początku został wyraźnie wyznaczony cel spotkania: Jolanta i Cyprian Kowalscy zaprosili do uczestnictwa w szkoleniu członków swojej struktury, by pomóc im w dostaniu się do elitarnego w firmie Klubu Orchidei i w zdobyciu wymarzonego bordowego mercedesa, nagrody w Programie Motywacyjnym "Mercedesem po sukces".

 

Kilkudziesięciu zgromadzonych w Boszkowie dystrybutorów mogło usłyszeć, że w marketingu sieciowym najważniejsze są motywacja, entuzjazm i regularny udział w szkoleniach. Wacław Pieciułko z kolei dodał, że klucz do sukcesu w MLM kryje się w wyznaczaniu sobie celów i aktywnym dążeniu do nich, a pomóc w tym mają sporządzenie listy potencjalnych klientów i współpracowników, systematyczne prezentacje, sponsorowanie i duplikacja. Znaczenie listy podkreślał również Cyprian Kowalski: – Nie wszyscy, którzy sporządzili listę, odnieśli sukces. Ale wszyscy, którzy odnieśli sukces, sporządzili listę – powiedział.

Ogromny nacisk podczas szkolenia wielokrotnie kładziony był na proces duplikacji. Patrząc na zaproszonych liderów oraz Jolantę i Cypriana Kowalskich, którzy nadzwyczajnie szybko uzyskali tytuł złotej magnolii, można przyznać, że duplikacja pozytywnych wzorców jest najkrótszą drogą do sukcesu w MLM. 

 

Zarówno podczas szkolenia, jak i wieczornej zabawy przy ognisku członkowie grupy mogli się wzajemnie lepiej poznać i porozmawiać o swoich motywacjach oraz oczekiwaniach wobec pracy z FM. – Na wstąpienie do klubu nigdy nie jest za późno – motywowała wszystkich Anna Chadyś, która o tym jak można zacząć w inny sposób zarabiać, dowiedziała się, kiedy Kowalscy zasponsorowali jej córkę – Danusię Longshadow. Dziś z FM Group współpracuje i odnosi sukcesy niemal cała rodzina Anny Chadyś. O tym, że marketing sieciowy to świetny pomysł na rodzinny biznes, przekonał się również Jarosław Prusaczyk, który działa wraz ze swoją mamą Elżbietą. Dla niepełnosprawnego Prusaczyka praca w FM jest również nowym wyzwaniem. Pomimo, że działa on zaledwie od kilku miesięcy, osiągnął już poziom srebrnej magnolii. Jak tłumaczył podczas szkolenia, praca w FM to ogromna szansa dla osób niepełnosprawnych – na to, by zyskać niezależność finansową, by nawiązywać i podtrzymywać kontakty i niekiedy na to, by w ogóle móc realizować się w życiu zawodowym.

To dwudniowe szkolenie było pierwszym z całego cyklu spotkań, jakie zaplanowali Jolanta i Cyprian Kowalscy. Ich sponsorzy, Wacław Pieciułko i Beata Kondratowicz, organizują podobne szkolenia regularnie. Dzięki temu ich struktury są zwarte i stale się rozbudowują.

 

Mysłowice

 

III Jesienne spotkanie z FM w mysłowickim hotelu Trojak zorganizowała Natalia Ryńska (złota orchidea) wraz ze swoimi liderami: Beatą i Dariuszem Dziuba (amarantowa orchidea), Katarzyną Żabczyńską (amarantowa orchidea) i Jarosławem Łuczakiem (perłowa orchidea). Na imprezę przybyło ok. 200 współpracujących z firmą osób, a gośćmi honorowymi byli Halina i Andrzej Trawińscy.

 

– Mam ogromną satysfakcję z tego, że z roku na rok jest nas tutaj coraz więcej. Z pewnością wszyscy pamiętacie, jak jeszcze nie dawno spotykaliśmy się w wąskim gronie, w małej salce, a teraz musimy wynajmować tak ogromne pomieszczenie. Nasza grupa liczy już 10 tys. osób na terenie całej Polski i poza jej granicami. Obecnie z firmą FM na świecie działa już ok. 300 tys. dystrybutorów, z czego ok. 100 tys. w Polsce – mówiła Natalia Ryńska.

 

W krainę nowych zapachów FM wprowadziła wszystkich Estera Lulek (złota magnolia), która opowiedziała o nowościach produktowych, jakie lada moment pojawią się na rynku. Natomiast Katarzyna Żabczyńska (amarantowa orchidea) przedstawiła gamę całkiem nowych produktów – kosmetyków do pielęgnacji naszych mieszkań i domów, którymi firma planuje niebawem wzbogacić swoją ofertę.

 

Następnie wręczono wiele nagród i wyróżnień dystrybutorom, którzy przez cały rok wykazywali się wytrwałością i ciężką pracą, dzięki której zdobywali kolejne, coraz wyższe kwalifikacje. W trakcie tej części spotkania usłyszeliśmy wiele interesujących historii sukcesu, a niektórzy nagradzani liderzy starali się podczas swoich wypowiedzi motywować do pracy współpracowników. Podczas odbierania nagród Leszek Prokopowicz (złota magnolia) powiedział:

 

– Pamiętam, jak na pierwszym spotkaniu firmowym, każdy dystrybutor wstawał i opowiadał o swoich osiągnięciach w FM i marketingu sieciowym. Ja nic nie miałem. Wtedy mój biznes to byłem ja i moje 4 litery, na których siedziałem. Kiedy przyszła kolej na mnie, wstałem i powiedziałem tak: "Dzisiaj moja wartość to 21%, tylko czekam, aż te punkty mnie dogonią." A teraz jestem na pozycji 21%. Dlatego, jeśli dopiero zaczynasz w tym biznesie, nic się nie martw. Ja też tak zaczynałem. Natalia tak zaczynała i wszyscy tutaj tak zaczynali. Pracuj, a osiągniesz to, co zamierzyłeś. 

 

 

 

 

 

(Marek Wyrzychowski)

Mogą Cię również zainteresować