Wszelkie dane statystyczne, które otrzymujemy na temat rozwoju Souvre Internationale świadczą o tym, że obecnie jest to jeden z najszybciej rozwijających się network marketingów w Polsce. A jak dobrze wiemy, w biznesie nic nie dzieje się przez przypadek. Zwłaszcza w systemie sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego nie będzie wzrostów, jeśli struktury nie zadbają o porządną, profesjonalną edukację. Współpracownicy Souvre zdają sobie z tego sprawę i organizują szkolenia regularnie.
W Katowicach jako pierwsza wystąpiła dyrektor okręgowa Paulina Dereń, która poruszyła temat „Potencjał kobiet w marketingu. Jak możesz to wykorzystać?” W swoim wykładzie prelegentka zdradziła kilka ważnych czynników i omówiła pewne zachowania, które dobry obserwator powinien wykorzystać w procesie sprzedaży. Zanim cokolwiek zaproponujesz obserwuj i wyciągaj wnioski – to może znacząco wpłynąć na Twój sukces.
Ponieważ w tym szkoleniu wzięło udział wiele osób, dla których były to pierwsze pozyskane informacje o firmie Souvre i sektorze DS/MLM, redaktor naczelny „Network Magazynu” Maciej Maciejewski tym razem mówił o możliwościach, jakie daje branża, pod kątem osobistych spostrzeżeń i wysnutych na ich podstawie prognoz na przyszłość. Jego wykład nosił tytuł „Biznes MLM. Pewny krok w przyszłość”:
– System marketingu sieciowego obserwujemy, opisujemy i propagujemy już od 13 lat. Zdaniem naszej redakcji obecnie jest to najlepszy, alternatywny sposób do zarabiania pieniędzy. Jest totalną odwrotnością niewolniczego systemu pracy na etacie, jest lepszy od biznesu tradycyjnego i od franchisingu. Bo z bardzo niskim wkładem finansowym, tylko działając inteligentnie, charyzmatycznie, konsekwentnie i etycznie, można zbudować bardzo duży biznes. I w odróżnieniu od wielu innych sektorów w DS/MLM nie ma jakichś dziwnych zawirowań, co widać na załączonych wykresach. Kryzys? Jaki kryzys? Zwolnienia? Jakie zwolnienia? – powiedział redaktor Maciejewski.
Michał Podlas w Souvre również jest sprawnym dyrektorem okręgowym. Ten prelegent przeszedł już do clue spotkania i wytłumaczył wszystkim dlaczego w dzisiejszej dobie jedni ludzie ciągle biednieją, a inni się bogacą. Zaprezentował ciekawe, podstawowe różnice w działaniu i myśleniu tych dwóch, jakże odmiennych grup społecznych.
Po nim głos zabrał dyrektor okręgowy Mateusz Ciuruś, który skupił się na bardzo ważnych zagadnieniach związanych ze znajdującymi się w ofercie firmy produktami. Nauczył wszystkich jak wykorzystać firmową nowość polegającą na opracowanych kuracjach. Jego zdaniem dzięki nim można sprawniej osiągać lepsze wyniki finansowe w krótszym czasie.
Na koniec wystąpił znany już naszym Czytelnikom choćby z projektu Network TV – dyrektor krajowy Wojciech Piechociński. „Jak efektywnie budować swoją sieć, aby zmaksymalizować swoje rezultaty i dynamicznie osiągnąć wysokie prowizje oraz stworzyć niezależność czasową i finansową?” – to temat jego prelekcji, zademonstrowanej w Katowicach. Całe szkolenie prowadził dyrektor okręgowy Tomasz Bielusiak.