Szkolenie Weekendowe Flavon Group

przez Katarzyna Wagner

W dniach 13-14 kwietnia 2013 roku odbyło się kolejne Szkolenie Weekendowe firmy Flavon Group. Dwudniowy seans naszpikowany świetnymi wykładami edukacyjnym oraz informacjami z pierwszej ręki zorganizowano w Karpaczu (hotel Gołębiewski).

Szkolenie prowadzili Szymon Turno i Dariusz Januszewski. Pierwszego dnia w sobotę Flavonowiczów edukowali: Berta Zoltán, Adam Hamela, prof. dr Dinya Zoltán, Kazimierz Cylc, Szymon Turno, Ania Klocek, Piotr Sikorski, Ryszard Gaczkowski i László Gaál. Natomiast w niedzielę od samego rana wykładali: Ewa Wawrzyniak, Piotr Łopacki, Mirosław Drzał oraz Zbigniew Utko.               

Bardzo ciekawy okazał się wykład, który wygłosił prof. dr Dinya Zoltán. Mówił o flawonoidach, stresie oksydacyjnym oraz przedstawił interesujące wyniki badań wykonanych w laboratorium Brunswick. Wyniki pomiarów tzw. aktywności antyoksydacyjnej (ORAC) dwóch produktów wykonane zostało przez wiodące laboratorium Brunswick Laboratories Inc. To niezależna, znana na całym świecie amerykańska instytucja, która wyznacza standardy w dziedzinie pomiarów i badań naukowych dotyczących antyoksydantów oraz stresu oksydacyjnego. Używana w tych laboratoriach technika pomiarowa jest jedyna w swoim rodzaju, ponieważ mierzy natężenie nie jednego, ale wielu różnych oksydantów. W ten sposób powstaje właściwa, zsumowana wartość ORAC, która określa właściwości antyoksydacyjne in-vitro produktu.

reklamareklama

Spontanicznie wystąpił główny menedżer Flavonu László Gaál Jr. Opowiedział o rewolucji network marketingu, która miała miejsce w tej firmie w poprzednich latach (kapsułki-shake-płyny-żel/dżem). Nie skupiał się jedynie na przeszłości, lecz myślami wybiegał już w przyszłość, wprowadzając słuchaczy w prawdziwy entuzjazm. Zaprosił wszystkich do wyższej ligi MLM, uczulił na czekające po drodze trudności oraz zapewnił, że firma gwarantuje swoim klubowiczom niezbędne narzędzia do budowy sieci.

Wykład założyciela i prezesa firmy – László Gaála, podsumowywał ostatnie 7 lat działalności firmy w Polsce. Jako, że poprzedni rok był okresem wejścia na wiele rynków międzynarodowych, pokazał on jak wyglądają biura w Turcji i Stanach Zjednoczonych oraz pochwalił się nowowybudowaną, reprezentatywną siedzibą w Debreczynie. To tam zamierza zapraszać liderów, którzy mają się przekonać, że firma jest stabilna i oferuje pełne zaplecze do działania. Ogłosił również, że tegoroczne szkolenie Diamond odbędzie się w Turcji, a szkolenie President będzie miało miejsce w Tajlandii.

Warto podkreślić, że w trakcie szkolenia zarząd firmy i jej liderzy zaprosili wszystkich na Dzień Otwarty Fabryki, który tradycyjnie odbędzie się w czerwcu w Debreczynie. Będzie można tam zwiedzić nową halę produkcyjną oraz budynek kierownictwa Flavon Group.

A oto kilka danych przekazanych przez prezesa László Gaála: firma działa na świecie ponad 8 lat (w Polsce 7) i zatrudnia ponad 50 osób. Liczba klubowiczów rośnie i w 2012 roku osiągnęła już 181 000. Flavon dystrybuujem swoje produkty w 32 krajach o łącznej liczbie mieszkańców 930 milionów. Ostatnio szczególnie mocno firma zaczęła się rozwijać w Stanach Zjednoczonych, Turcji i Wielkiej Brytanii. Na Szkoleniu Weekendowym Flavon Group w Karpaczu gościło prawie 1000 klubowiczów.

Mogą Cię również zainteresować