
źródło: Instagram
W zeszłym roku firma Thermomix przeniosła swoją amerykańską siedzibę z miejscowości Thousand Oaks w Kalifornii do Dallas. I jak widać, mocno inwestuje w rozwój.
— Centrum Doświadczeń Thermomix zostało zaprojektowane tak, aby pomóc ludziom doświadczyć profesjonalnego gotowania w domu. Poprzez praktyczne pokazy, kursy kulinarne i wydarzenia z przyjemnością pokażemy, jak Thermomix w połączeniu z Cookidoo ułatwia każdemu dobre gotowanie i dobre jedzenie w domu — powiedział dyrektor finansowy Thermomix USA Paul Verkerk.
Centrum Doświadczeń o powierzchni 483 metrów kwadratowych zostało zainspirowane zarówno europejskimi korzeniami marki, jak i elementami wizualnymi, które podkreślają i celebrują jej nową siedzibę w Teksasie.
Oprócz pełnego salonu sprzedaży detalicznej, Thermomix Experience Center obejmuje również w pełni funkcjonalną kuchnię multimedialną, zaprojektowaną nie tylko do użytku wewnętrznego, ale także dla influencerów i twórców treści działających w tym regionie. Placówka posiada również specjalnie zaprojektowaną przestrzeń, która łączy eksplorację kulinarną ze społecznością.