Podczas obchodów rocznicy Li Jinyuan, prezes zarządu TIENS Group, omówił ścieżkę rozwoju tego przedsięwzięcia MLM. Stwierdził, że niebawem zostanie uruchomiony plan działań o nazwie New Marketing Project, który ustanowi nowy standard dla całej branży. Oczekuje się, że zapewni on spółce odpowiedni model transformacji i modernizacji oraz poprowadzi cały sektor health & wellness w kierunku bardziej ujednoliconym, profesjonalnym i markowym.
Li Jinyuan osobiście wręczył flagi różnym regionom, inspirując wszystkich do podjęcia inicjatywy i odniesienia sukcesu. Ta ceremonia miała oznaczać pełne uruchomienie tej nowej strategii marketingowej, kładąc solidne podwaliny pod ekspansję na inne rynki.
Ponadto dyrektor generalny w swoim przemówieniu zapowiedział wprowadzenie do oferty nowych, zaskakujących produktów. Tradycyjnie odbyło się również uroczyste wręczenie nagród i wyróżnień dla dystrybutorów osiągających najlepsze wyniki w poszczególnych krajach świata.