TIENS Group zaprezentowało nowy projekt marketingowy

przez Maciej Maciejewski
342 odsłony

3 sierpnia 2024 roku odbyła się uroczysta konferencja network marketingowego koncernu TIENS Group z okazji 30 lecia działalności. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele elit politycznych, wybitnych przedsiębiorców, gwiazdy muzyki i kina oraz przedstawiciele współpracujących dostawców. Firma zaprezentowała „Trzy nowe strategie globalizacji”.

Podczas obchodów rocznicy Li Jinyuan, prezes zarządu TIENS Group, omówił ścieżkę rozwoju tego przedsięwzięcia MLM. Stwierdził, że niebawem zostanie uruchomiony plan działań o nazwie New Marketing Project, który ustanowi nowy standard dla całej branży. Oczekuje się, że zapewni on spółce odpowiedni model transformacji i modernizacji oraz poprowadzi cały sektor health & wellness w kierunku bardziej ujednoliconym, profesjonalnym i markowym.

Li Jinyuan osobiście wręczył flagi różnym regionom, inspirując wszystkich do podjęcia inicjatywy i odniesienia sukcesu. Ta ceremonia miała oznaczać pełne uruchomienie tej nowej strategii marketingowej, kładąc solidne podwaliny pod ekspansję na inne rynki.

Ponadto dyrektor generalny w swoim przemówieniu zapowiedział wprowadzenie do oferty nowych, zaskakujących produktów. Tradycyjnie odbyło się również uroczyste wręczenie nagród i wyróżnień dla dystrybutorów osiągających najlepsze wyniki w poszczególnych krajach świata.

Mogą Cię również zainteresować