Tupperware się przewraca. I nie może się podnieść

przez Maciej Maciejewski

Pomimo usilnych starań władz firmy Tupperware, spółka wciąż odnotowuje znaczne spadki sprzedaży. Ostatnio informowaliśmy o 20% zjeździe po równi pochyłej w roku 2022, teraz okazuje się, że w roku 2023 przedsiębiorstwo znów zaliczało finansową porażkę. Prawie 17% na minusie ma się nijak do buńczucznych zapowiedzi planowanej poprawy sprzed roku.

źródło: Flickr

Ostatnio o tym biznesie pisaliśmy w marcu 2023 roku (tutaj). Tymczasem 29 marca 2024 roku firma Tupperware Brands Corporation ogłosiła wyniki za trzeci kwartał i pierwsze dziewięć miesięcy roku obrotowego 2023. Z danych wynika, że sprzedaż ponownie się załamała, co stawia spółkę w krytycznej sytuacji, gdyż po raz kolejny nie udało się skompletować Raportu Rocznego za ubiegły rok, co oznacza, że ​​nadal istnieje możliwość wycofania podmiotu z giełdy.

W trzecim kwartale 2023 roku sprzedaż Tupperware wyniosła 259,6 mln dolarów (rok poprzedni: 303,6 mln dolarów). W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku fiskalnego 2023 przychody gwałtownie spadły do ​​828,3 mln dolarów w 2023 roku z 990,4 dolarów (2022), co oznacza spadek o 162,1 mln dolarów, czyli o 16,37%. 

Mogą Cię również zainteresować