Turning Tommorow`s Dreams

przez Maciej Maciejewski
2006 odsłony

.
W trzydniowym seminarium wzięli udział liderzy z najdalszych zakątków świata, a ponieważ od listopada 2006 roku firma posiada oficjalne przedstawicielstwo w Polsce, nie zabrakło tam również głodnych wiedzy Polaków. Najliczniejszą wycieczką była grupa ok.

W trzydniowym seminarium wzięli udział liderzy z najdalszych zakątków świata, a ponieważ od listopada 2006 roku firma posiada oficjalne przedstawicielstwo w Polsce, nie zabrakło tam również głodnych wiedzy Polaków. Najliczniejszą wycieczką była grupa ok. 50 liderów z Team Alliance Polska, ale przybyło również wielu Polaków mieszkających na stałe w innych krajach świata.

 

Musiał być jakiś konkretny powód, skoro do Kolonii zjechało ponad 10 000 osób z całego świata, choć była to konwencja tylko europejska. Żeby uczestniczyć w tym szkoleniu niektórzy przejechali kilkaset, a nawet kilka tysięcy kilometrów. Jedni pragnęli dowiedzieć się, w jaki sposób można zarabiać pieniądze, inni liczyli na wiadomości o nowych produktach, jeszcze inni byli tam po to, aby nauczyć się pracy w zespole, gdyż nie lubią "płynąć samotnie".

Działo się…

Podczas ciekawych sesji liderzy ACN mieli okazję usłyszeć wiele wykładów motywujących. Współzałożyciele firmy – Mike i Tony Cupisz oraz Robert Stevanovski przedstawili najświeższe informacje na temat nowych usług, jakie ACN zamierza niebawem wprowadzić do swojej oferty. Wśród prelegentów znalazły się takie gwiazdy ACN jak: prof. George Zalucki, Art Napolitano, Filippo Silvi, Francoise Monfray, Jonas Rappe czy Elliot Hiller. Na tę konwencję swoją specjalną prelekcję o network marketingu i ACN przygotował sam Donald J. Trump – znany multimiliarder, właściciel korporacji Trump.                      

– Pieniądze nie są w życiu najistotniejsze dla tych, którzy je posiadają. Są one jednak najważniejsze dla wszystkich, którzy ich nie mają – w taki sposób nawiązywał kontakt z wielotysięczną widownią wiceprezes ACN, Mike Cupisz, który jako znawca branży skupiał uwagę słuchaczy na zagadnieniach związanych z pracą w marketingu sieciowym. – W tradycyjnym biznesie uważa się, że pieniądz robi pieniądz, więc żeby zarobić, trzeba najpierw mieć dużo gotówki. My dajemy szansę rozpoczęcia biznesu i zarabiania bez większego kapitału początkowego. Podstawą naszego biznesu jest pomaganie innym, ciągłe duplikowanie kolejnych etapów planu marketingowego.

Mówiąc o duplikacji Mike przytoczył anegdotycznie brzmiący przykład, kiedy wszedł do biznesu MLM i kazano mu zduplikować pewne zadanie. Przyprowadził więc swojego brata bliźniaka, Tony`ego, rozpoczynając w ten sposób nowy etap w ich życiu. Podczas prelekcji Mike nieustannie koncentrował uwagę na konieczności prostej duplikacji. Podkreślał, że przez cały czas tworzenia biznesu przez nowych liderów, powinni nad nimi czuwać przywódcy grup. – Sukces w naszej firmie osiągną przede wszystkim ci, dla których powód wstąpienia do ACN jest tak silny, że będą oni realizowali nasz wspólny plan bez względu na to, co mówią na ten temat inni. Powód nie zna przeszkód ani granic. Dla mnie największym powodem do pełnego zaangażowania się w nasz system było osiągnięcie wolności. Ową wolność można rozumieć wielorako, ale dla mnie pierwszym czynnikiem do jej uzyskania były pieniądze – oświadczył. – Naszym niezależnym przedstawicielom dajemy gotowy projekt i narzędzia do jego realizacji. Potrzebne są tylko chęci i upór w dążeniu do celu, jaki każdy sam sobie wyznaczy. Nasz projekt nie stawia żadnych barier – ani czasowych, ani wiekowych, ani finansowych.

Mogą Cię również zainteresować