Targi eHandlu to unikalna impreza, bo tylko tutaj jednocześnie można zapoznać się z tyloma rozwiązaniami z zakresu logistyki, obsługi płatności, prawa w handlu internetowym, hostingu, e-mail marketingu oraz innych obszarów wspierających nowoczesny biznes a przede wszystkim sprzedaż internetową. To ważne dla naszej branży, bo przecież z tych wszystkich narzędzi korzystają inteligentne firmy DS/MLM oraz ich współpracownicy.
Wśród wystawców znalazły się po raz kolejny tak znane marki jak: Dotpay, DPD, Komputronik, Skrill, Freshmail, FerBuy, Bold, Trusted Shops, IAI-Shop oraz wielu debiutantów, takich jak: DHL Parcel, OptiSale, Selly Shop, Spinacz.pl, FATPAK.PL, EIMAG Commerce, Mediaten, EmailLabs, bitREC, Frosmo. Poza znanymi już uczestnikom targów wystawcami, w tej edycji pojawi się kolejnych 30 firm, które nigdy wcześniej w tej imprezie nie uczestniczyły.
Organizator targów – Fundacja Polak 2.0 ma świadomość tego, jak trudno jest będąc właścicielem e-sklepu zapoznać się ze wszystkimi narzędziami i usługami, które pojawiają się na rynku. Możliwość zebrania w jednym miejscu wszystkich liczących się firm/dostawców z branży e-commerce przekonuje zarówno wystawców, jak i uczestników. – Jako jednej z największych polskich firm na rynku płatności online, od lat dostarczającej innowacyjne usługi w zakresie płatności internetowych w obszarze e-commerce, nie mogło nas zabraknąć na Targach eHandlu. Zapraszamy na samo wydarzenie, jak i do naszego stoiska – mówi Bernadetta Madej, dyrektor działu handlowego w Dotpay.
Jak co roku, na targach będzie okazja, aby porozmawiać osobiście nie tylko z twórcami dedykowanych dla e-sklepów aplikacji czy narzędzi, ale także z praktykami z branży. Ludźmi, którzy na co dzień testują oferowane rozwiązania – również dla systemu direct selling & network marketing – i mogą wyrazić autentyczne, wartościowe opinie na temat ich skuteczności.
Poza możliwością zapoznania się z ofertą wystawców, goście imprezy mają – jak zawsze podczas Targów eHandlu – okazję do wysłuchania wykładów w formie case study. 18 prezentacji zostało podzielonych na dwie ścieżki, odbywające się równocześnie w dwóch salach. Eksperci przedstawią zagadnienia z zakresu SEO i SEM, wytłumaczą najbardziej problematyczne zagadnienia związane z nowelizacją ustawy konsumenckiej, przedstawią najnowsze narzędzia stworzone z myślą o automatyzacji marketingu. Właściciele i osoby zarządzające e-sklepami będą mogli dowiedzieć się, jak znane firmy z branży e-commerce radzą sobie z logistyką czy poprawą konwersji. Gwarancją ciekawych prezentacji jest fakt, że wybór tematów został oddany w ręce internautów. Agenda powstała na podstawie listy rankingowej oddanych w sieci głosów.
Udział w Targach eHandlu i prezentacjach jest bezpłatny – wystarczy wcześniej zarejestrować się na stronie www.targiehandlu.pl. Organizator zachęca, by rejestrować się jak najszybciej, ponieważ liczba miejsc podczas paneli prezentacji jest ograniczona.