Na temat oficjalnego wejścia biznesu MLM o nazwie proWIN informowaliśmy niedawno w materiale zatytułowanym „proWIN – firma z kilkudziesięcioletnią historią, teraz także w Polsce!” Tymczasem 10 września 2022 roku w Saarlandhalle (Saarbrücken, Niemcy) odbyło się tradycyjne, jesienne przyjęcie proWIN Winter. To jedna z najważniejszych dat w kalendarzu tej firmy. W imprezie wzięło udział 30 000 widzów.
Co roku jesienne przyjęcie proWIN jest okazją do przyjrzenia się dotychczasowemu rozwojowi i obrotom firmy w bieżącym okresie rozliczeniowym i świętowania go wspólnie z odnoszącymi sukces za sukcesem partnerami handlowymi. Spotkanie transmitowano na żywo z tłumaczeniem na trzy języki.
Wieczór poprowadził Michael Winter, dyrektor zarządzający w proWIN, a obok niego na dużej kanapie – jako współgospodarz – siedział Sascha Winter, którzy wspólnie powitali w studio licznych gości: menadżerów zarządzających spółką, osoby z działów produkcji, sprzedaży i marketingu.
W pewnym momencie wydarzenia odtworzono ważny komunikat założyciela proWIN – Ingolfa Wintera, który przygotował widzom i całemu zespołowi firmy emocjonującą wiadomość wideo. Podkreślił w nim po raz kolejny ideę zrównoważonego rozwoju, która jest praktykowana w proWIN od samego początku i która już teraz pokazuje, że ten network marketing od 27 lat działa w sposób perspektywiczny i ma odpowiednią ofertę. „Pomóżmy kształtować zmianę. Najlepsze czasy jeszcze przed nami!” – powiedział.
Później była mowa o nowych produktach, działaniach pro-ekologicznych firmy na świecie, dotknięto też tematów związanych z działalnością firmowej fundacji i szeroko rozumianej charytatywności. Pokazano również nowe pomysły na prowadzenie edukacji w strukturach biznesowych. dyrektorzy proWIN jednogłośnie stwierdzili, że widzą się bardzo dobrze przygotowani na przyszłość. Podobnie jak w samej firmie, również i tutaj następuje zmiana pokoleniowa. Następcy są zgodni, że każdy może tylko na tym skorzystać, gdyż połączenie doświadczenia, wiedzy i innowacji jest po prostu idealne, perspektywiczne i obiecuje bardzo dobre wzrosty.
Podsumowując, w czwartym kwartale 2022 roku proWIN koncentruje się na dalszym rozwoju swojego portfolio produktowego, postępach w cyfryzacji, zrównoważonym rozwoju, działaniach promocyjnych sprzedaży oraz zaangażowaniu społecznym i ekologicznym – przede wszystkim za pośrednictwem dwóch organizacji charytatywnych w tym celu specjalnie powołanych.