W jesiennym streamie biznesu proWIN wzięło udział 30 000 widzów

przez Maciej Maciejewski

Firma proWIN dopiero wystartowała ze swoim network marketingiem na terenie Polski, ale trzeba pamiętać, że na świecie ten biznes ma już prawie 30 lat historii i doświadczenia. Jak przedstawiciele tej spółki zawsze świętują każdą rocznicę swojej działalności? Już wyjaśniamy…

Na temat oficjalnego wejścia biznesu MLM o nazwie proWIN informowaliśmy niedawno w materiale zatytułowanym „proWIN – firma z kilkudziesięcioletnią historią, teraz także w Polsce!” Tymczasem 10 września 2022 roku w Saarlandhalle (Saarbrücken, Niemcy) odbyło się tradycyjne, jesienne przyjęcie proWIN Winter. To jedna z najważniejszych dat w kalendarzu tej firmy. W imprezie wzięło udział 30 000 widzów.

Co roku jesienne przyjęcie proWIN jest okazją do przyjrzenia się dotychczasowemu rozwojowi i obrotom firmy w bieżącym okresie rozliczeniowym i świętowania go wspólnie z odnoszącymi sukces za sukcesem partnerami handlowymi. Spotkanie transmitowano na żywo z tłumaczeniem na trzy języki.

Wieczór poprowadził Michael Winter, dyrektor zarządzający w proWIN, a obok niego na dużej kanapie – jako współgospodarz – siedział Sascha Winter, którzy wspólnie powitali w studio licznych gości: menadżerów zarządzających spółką, osoby z działów produkcji, sprzedaży i marketingu.

W pewnym momencie wydarzenia odtworzono ważny komunikat założyciela proWIN – Ingolfa Wintera, który przygotował widzom i całemu zespołowi firmy emocjonującą wiadomość wideo. Podkreślił w nim po raz kolejny ideę zrównoważonego rozwoju, która jest praktykowana w proWIN od samego początku i która już teraz pokazuje, że ten network marketing od 27 lat działa w sposób perspektywiczny i ma odpowiednią ofertę. „Pomóżmy kształtować zmianę. Najlepsze czasy jeszcze przed nami!” – powiedział.

Później była mowa o nowych produktach, działaniach pro-ekologicznych firmy na świecie, dotknięto też tematów związanych z działalnością firmowej fundacji i szeroko rozumianej charytatywności. Pokazano również nowe pomysły na prowadzenie edukacji w strukturach biznesowych. dyrektorzy proWIN jednogłośnie stwierdzili, że widzą się bardzo dobrze przygotowani na przyszłość. Podobnie jak w samej firmie, również i tutaj następuje zmiana pokoleniowa. Następcy są zgodni, że każdy może tylko na tym skorzystać, gdyż połączenie doświadczenia, wiedzy i innowacji jest po prostu idealne, perspektywiczne i obiecuje bardzo dobre wzrosty.

Podsumowując, w czwartym kwartale 2022 roku proWIN koncentruje się na dalszym rozwoju swojego portfolio produktowego, postępach w cyfryzacji, zrównoważonym rozwoju, działaniach promocyjnych sprzedaży oraz zaangażowaniu społecznym i ekologicznym – przede wszystkim za pośrednictwem dwóch organizacji charytatywnych w tym celu specjalnie powołanych.

Mogą Cię również zainteresować