Most Common Presentation Of Renal Cell Carcinoma Gm Foods Pros And Cons Essay On Gun Computer Software Business Plan Pdf Quotations Co Education Essay

Witamy w świecie kobiet sukcesu czyli historia o tym, kto tak naprawdę rozdaje karty w firmie SOUVRE INTERNATIONALE

przez Maciej Maciejewski

Mówi się, że „za każdym sukcesem wielkiego mężczyzny stoi wyjątkowa, mądra kobieta”. I coś w tym jest… Dzisiejsze kobiety sukcesu są silne i niezależne, ale z drugiej strony nie boją się okazywać emocji i wdzięku. Poznajcie świat kobiet biznesu Souvre Internationale – skrojony na miarę ich oczekiwań.

Aktywnych i zaangażowanych partnerek Souvre jest coraz więcej. Badania pokazują, że firmy, w których kobiety mają większy udział w podejmowaniu kluczowych decyzji, osiągają lepsze wyniki. – Kobiety mają niezwykłą siłę do radzenia sobie w każdej sytuacji i są wielozadaniowe, a to połączenie jest idealnym przepisem na sukces w biznesie – podkreśla Dominika Stagraczyńska, dyrektor w polskiej firmie network marketingowej Souvre Internationale.

Wiemy z autopsji, że panie w każdej sytuacji mogą polegać na swojej intuicji, są bardziej zdeterminowane i o wiele lepiej zarządzają czasem. – Dzięki temu z miesiąca na miesiąc obserwujemy coraz więcej awansów na pozycje kierownicze i dyrektorskie w strukturze Souvre. Kobiety są sercem naszej firmy, bo troszczą się o swoje zespoły i klientów jak mało kto – mówi Waldemar Smoliński, prezes spółki Souvre.

Pierwiastek beauty w rozwojowym biznesie, jakim jest marketing społecznościowy, to najlepszy nośnik informacji na temat właściwości kosmetyków, perfum i suplementów diety. Sprzedawca, który swoją aparycją i nienaganną postawą firmuje ofertę produktową jest wprost skazany na sukces w biznesie. Ale wszystko zaczyna się od pierwszej, najważniejszej decyzji…

– Przełomowym momentem w mojej karierze był dzień przyłączenia się do firmy Souvre. Od samego początku zafascynowała mnie pasja do ludzi w oczach pana prezesa Waldemara Smolińskiego i to, z jak szybkim postępem firma dostosowuje się do zmieniających się potrzeb klientów i swoich partnerów, dzięki czemu zmierza na szczyt, a my razem z nią – zaznacza Anna Perczyńska, dyrektor w Souvre.

Kobiety kobietom? W marketingu społecznościowym nigdy nie jesteśmy sami. Ucieleśnieniem tych słów są konferencje i szkolenia organizowane corocznie dla tysięcy partnerów Souvre i sympatyków tej marki. W tej firmie na szczególną uwagę zasługują projekty prowadzone przez trenerki: Anetę Kownacką i Joannę Nowacką. Idea „kobiety dla innych kobiet” znalazła swój wyraz podczas Akademii Professional, Akademii Piękna, przy okazji kolejnych premier produktowych czy w trakcie projektu Manager Beauty.

Wzajemne wsparcie i mentoring – na to mogą liczyć partnerki Souvre, które zaufały wiedzy i doświadczeniu ekspertek. To klucz do spektakularnych osiągnięć w systemie marketing sieciowy. Partnerki spotykają się z trenerkami w Instytucie Urody Souvre w Inowrocławiu, w salach konferencyjnych rozsianych po całej Polsce lub na webinarach online. Te ostatnie sugerują, że biznes pod skrzydłami Souvre to doskonała opcja dla mam wychowujących małe dzieci. Home office daje im liczne możliwości dorabiania, a nawet zarabiania!

Strategiczna decyzja, która zapada w zespołach Souvre i zyskuje aprobatę lidera, zachęca ambitne kobiety do udziału w szkoleniach i warsztatach pogłębiających pewność siebie, asertywność i umiejętności kosmetologiczne. – Rola kobiety w biznesie polega bowiem na dawaniu wartości firmie, wzbogacaniu jej swoim doświadczeniem, pokonaniu swoich własnych barier wewnętrznych – podkreśla Ewa Suchożebrska, dyrektor Souvre.

W tym biznesie panie dobrze czują się w swoim towarzystwie. Wydarzenie, które na stałe wpisało się do kalendarza wydarzeń Souvre, to Kobiecy Weekend organizowany w spa. Organizacja eventu jest realizacją pomysłu Anety Kownackiej, która w ten sposób pragnęła podkreślić, że kobiety są ważnym filarem firmy, ponieważ stoją na straży naturalnego piękna i estetyki. W tym roku cykl wykładów eksperckich podczas Akademii Kobiet otworzył prezes Souvre – Waldemar Smoliński. Wśród gości specjalnych wydarzenia pojawił się Ireneusz Pochwała – ambasador marki Souvre i fit model 2019, który podzielił się z uczestniczkami sprawdzonymi poradami dietetycznymi. Wątek zdrowego stylu życia kontynuowała Jolanta Zięba, doktor nauk medycznych i specjalistka ds. żywienia. Z pozytywnym odbiorem spotkał się również wykład lekarza medycyny estetycznej – Marii Huculak, która po swojemu zdefiniowała pojęcie piękna. Akademię Kobiet zakończył wykład seksuologa, prof. Zbigniewa Izdebskiego, który przywołał historię Michaliny Wisłockiej i wzbogacił swój wywód o liczne statystyki.

– Podczas Kobiecego Weekendu uświadomiłam sobie, że jeśli sama czuję się dobrze ze sobą, to wszystko jest prostsze i szybsze do zrealizowania. Siła kobiet jest dla mnie niesamowitą inspiracją i motywacją do dalszego rozwijania się. Najważniejsza zasada, którą kieruję się na każdym kroku brzmi: w życiu masz to, na co się odważysz – powiedziała nam Barbara Mogielnicka, dyrektor Souvre. Te słowa są najlepszą puentą prezentacji świata kobiet Souvre Internationale.

Mogą Cię również zainteresować