Your Akuna Day 2009

przez Marek Wyrzychowski
550 odsłony

Świetna atmosfera, profesjonalne, na światowym poziomie wykłady, dobra muzyka i mnóstwo nowych nominacji. Tak było podczas trzeciej z kolei edycji Your Akuna Day, na której byliśmy 7 lutego 2009 roku w Sali Kongresowej warszawskiego Pałacu Kultury i Nauki.

Your Akuna Day 2009 rozpoczęli od powitania zagranicznych gości prezesi Akuna Polska – Tomasz Kwolek i Bogdan Dudzik. Później to już było jak w filmie Hitchcocka: trzęsienie ziemi i coraz mocniej, mocniej…

Gwóźdź programu

Po oficjalnych przemówieniach prezesów na scenie pojawił się nowozelandczyk Edward Ludbrook. To światowej sławy strateg i znawca sprzedaży oraz marketingu sieciowego. Najpierw Ed rozpostarł po nieco ospałej kongresowej swoją wizję dotyczącą MLM, którą nazwał Shakeout. Następnie przekazał networkerom kilka cennych uwag dotyczących tego, co należy zrobić, aby osiągnąć w marketingu sieciowym 100% sukcesu.

Jak zwykle, jego wykład okraszony był licznymi przykładami zaczerpniętymi z wieloletniej obserwacji branży i własnego doświadczenia: – W momencie, gdy ktos przychodzi do firmy, to zamiast koncentrować się na pieniądzach, należy skupić się na wykształceniu w tej osobie odpowiednich umiejętności aż do chwili, kiedy będzie ona kompetentna. Ponieważ każdy może posiąść umiejętności niezbędne do pracy w firmie Kuna, to każdy może odnieść sukces. A jeżeli tak, to oznacza, że możecie rozmawiać o tym ze wszystkimi. Będziemy w stanie powiedzieć wtedy tak: „chciałbym, abyś przystąpił do Akuny, ponieważ jestem przekonany, że odniesiesz sukces”. To zaoferowanie ludziom, którzy do Was przychodzą, szkolenia i wykształcenia niezbędnych umiejętności. Taka jest przyszłość branży – przekonywał Ludbrook.

Ten tekst jest jedynie fragmentem całego artykułu, który znajdziesz w wydaniu drukowanym Network Magazyn nr 19/2008

Mogą Cię również zainteresować